Prøvd tannbleiking?

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Noen med erfaring? Må man til tannlegen for å oppnå bra resultat, eller funker det med hjemmebleiking?
Og om du har fått bra resultat med hjemmebleiking, hva merke brukte du da?[:)]

Brukte DentWay.

www.dentway.no (tror jeg) Funka helt suuupert. Fine hvite tenner etter et par timer. Kosta 895 ca, men det er med støypene og diverse. Varer lenge!

Okei, kan man foresten amme fordi om man bleiker?

Andre med erfaring?:)

dytter opp igjen[;)]

Begynte å bruke denne (https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=465418&c=1300&g=false&ref=search) jeg, og merket faktisk vestentlig forskjell etter bare halvannen uke.. [:)]

ORIGINAL: M3rl0t

Begynte å bruke denne (https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=465418&c=1300&g=false&ref=search) jeg, og merket faktisk vestentlig forskjell etter bare halvannen uke.. [:)]

Bruker du den enda? om du ikke gjør det, forsvant hvitfargen når du slutta ?

ORIGINAL: *purple flower*

ORIGINAL: M3rl0t

Bruker du den enda? om du ikke gjør det, forsvant hvitfargen når du slutta ?

Nei, av den enkle grunn at jeg ikke har husket å kjøpe den inn igjen.. Nei, jeg synes tennene mine ble generelt hvitere.. Også er det jo ikke noe styr å bruke den, for pusse tenner gjør man jo uansett..

*Notere meg bak øret at jeg må innom apoteket*

Jeg har prøvd et par forskjellige som er blitt reklamert for....uten NOE forandring...bare å kaste penger ut av vinduet.

Men: I dag har jeg vært hos tannlegen og hentet "gommene" min og blekemiddel.
Kosta meg 3000 kr, men håper dette funker.

Man skal ta en kjeve om gangen, og sove med blekemiddelet i 1-2 uker, alt ettersom hvor hvitt du vil ha det.

Jeg kan komme tilbake når jeg vet resultatet [:)]

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Jeg har prøvd et par forskjellige som er blitt reklamert for....uten NOE forandring...bare å kaste penger ut av vinduet.

Men: I dag har jeg vært hos tannlegen og hentet "gommene" min og blekemiddel.
Kosta meg 3000 kr, men håper dette funker.

Man skal ta en kjeve om gangen, og sove med blekemiddelet i 1-2 uker, alt ettersom hvor hvitt du vil ha det.

Jeg kan komme tilbake når jeg vet resultatet [:)]

Har du prøvd det som var nevnt øverst her?

Håper det funker[:D]

ORIGINAL: *purple flower*

Okei, kan man foresten amme fordi om man bleiker?

Andre med erfaring?:)

Nei, det skal ikke brukes ved amming. Jeg har brukt Dentaway og er himla fornøyd! Eneste at sist gang jeg brukte det, det er over 2 år siden nå da pga graviditet og amming, så hadde jeg det på aaaalt for lenge og jeg trodde at tennene skulle dette ut av kjeften på meg. Fy fillern!
Jeg spurte tannlegen sist jeg var der om han så noe skader på tennene mine, ettersom de sier at hjemmebleking er fy og skam, og han sa at jeg hadde flotte og sterke tenner. [:D]

Jeg har også lyst til å bleke tennene mine, men er så redd for at det skal skade emaljen på tennene og lignende. Har enda ikke hatt hull i tennene, og vil slippe det så lenge som mulig! 

ORIGINAL: LilleFrøkenSofie

Jeg har også lyst til å bleke tennene mine, men er så redd for at det skal skade emaljen på tennene og lignende. Har enda ikke hatt hull i tennene, og vil slippe det så lenge som mulig! 

Jeg har heller ikke hatt hull i tennene mine, derfor jeg gjør det hos tannlegen.
Ok, det koster litt denne første gangen (3500) men da har man jo gommene for resten av livet. Trenger visst bare å bleke ca 1 gang i året.
Denne metoden er skånsom og skader ikke tennene (ifølge min tannlege...dette var noe helt annet enn det som har kommet opp i media nå den siste tida).

Opalescence!!   [:D][:D]  <-- bare sjekk gliset![8D]

Jeg har prøvd litt forskjellig av den dritten du får kjøpt i butikker + på nett.. sånn hjemmebleking... funka ikke!
Så bleket jeg i Thailand (av alle steder- var en klinikk jeg hadde hørt om da).. og det funket som bare det.. fikk blenda hvite tenner... (nå hadde jeg ganske hvite fra før da, ifølge tannlegen).. men så begynte jeg å røyke igjen og de ble farget igjen.. så hvis du vil bleke tenner, gjør det hos tannlegen! [:D]

Back
Topp