Prøvd meg på bleiekake

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Til ei venninde so venta no i midten av juni. Dei er ikkje heilt sikre på kjønnet, så eg prøve å halde det litt nøytralt. Men føle da lente litt mor gut eg då, sånn fargemessig [8D] 

E ikkje heilt fornøgd, den vart litt rotete og nederste delen vart litt liten iforhald til den øverste. Og så kunne gummistrikane våre litt midre synlige, evt kunne ag ha brukt gjennomsiktige strikkar...menmen.
Har brukt 2-4 kilos bleie, 10 vaskeklutar, 10 fingerdokker, 2 flasker badeolje (inni kaka), ein bamse frå Ikea (den på toppen), pynterblomster frå Nille og pynteband kjøpt av Lillemumma [:)]

syns den var utrolig flott jeg da[:D] skikkelig imponert!!!

Kjempefin!![:D] Bedre at det er blått og det blir jente, enn at det er rosa og det blir gutt[;)] Syns den passer like bra til begge kjønn! Flott kake!
Skulle ønske jeg fikk sånn i barselgave[8|]

Kjempesøt. [;)] flink du er...jeg har også lyst å prøve, men aner ikke hva jeg skal kjøpe inn og sånt...

ORIGINAL: @ngel

Kjempesøt. [;)] flink du er...jeg har også lyst å prøve, men aner ikke hva jeg skal kjøpe inn og sånt...

Takk [:)] Ja, vanskeli å vete ka du ska kjøpe inne, eg ville jo helst ikkje at da ska bli so dyrt [;)] Og så måtte eg jo ha nåke nyttig i den, so gjekk for vaskekluta og badeolje, da får dei iallefall bruk for. Da andre e vel meste for syns skyld...[;)]

Så fin den ble!
Jeg har pleid å strikke bleieveske jeg og putte oppi ting til den lille. Bleier, olje, en sutt, sytteholder(sånn klype), litt klær hvis jeg finner noe fint og litt annet dill ofte. Syns de kakene er kjempefine altså!

ORIGINAL: Viksi.

Den var kjempe stilig[:D]

ORIGINAL: Caitlyn

Den var kjempe stilig[:D]

ORIGINAL: cathrine2

syns den var utrolig flott jeg da[:D] skikkelig imponert!!!

Tusen takk, alle sammen *rødma litt her*
Håpa venninda mi syns da same [:)]

Back
Topp