Prøv å handle litt lokalt....

Miamora

Glad i forumet
Septembergull'17
I dag fikk eg vite at vår lokale barnebutikk har slått seg konkurs :( Har vore så kjekt å kunne stikke innom og handle det vi trenger når vi trenger det! Oppfordrer alle til å også støtte lokale butikker og ikkje bare handle alt til babyen på nett - plutselig forsvinner det lokale tilbudet.. :(

Jeg har tenkt på det, vi har tross alt to baby-butikker her i byen, og jeg har vært innom for å se... men dumt når alt er superdyrt og kun rosa eller blått..

Men i utgangspunktet er jeg enig i utsagnet, det er alltid bra å støtte lokalt, spesielt om det er uavhengige butikker, ikke store kjeder.

Jeg har tenkt på det, vi har tross alt to baby-butikker her i byen, og jeg har vært innom for å se... men dumt når alt er superdyrt og kun rosa eller blått..

Men i utgangspunktet er jeg enig i utsagnet, det er alltid bra å støtte lokalt, spesielt om det er uavhengige butikker, ikke store kjeder.
På vår lokale butikk så har vi kunna kjøpt nesten alt utstyr også, og det har ikkje kosta noko spesielt meir enn andre plasser. Vi har kjøpt bilstoler, trappegrinder, vognposer... No sitter vi igjen med Cubus, Lindex og CappAhl - kjempespennande....

Ja ser den. Jeg bor jo veldig nærme babycomfort, barnas hus og resten av butikkene der. Og kjenner at det er veldig greit!
Ja ser den. Jeg bor jo veldig nærme babycomfort, barnas hus og resten av butikkene der. Og kjenner at det er veldig greit!
Ja søren heller - hadde tenkt å stikke innom i løpet av veka og kjøpe potte til mini, no må eg heller ta det på Moa..

Jeg tenker i utgangspunktet også at det er best å støtte lokalt. Men når det er flere tusen å spare på å kjøpe av disse litt større kjedene og nettbutikkene så gjør jeg heller det. Hiver ikke pengene ut vinduet viss jeg ikke må :)

Vi har en lokal babybutikk her, men rett over grensa er det en 3 ganger så stor som selger litt andre vogner enn emmaljugna og babydan produkter, så da blir det oftes den til større ting og den lokale til småpjusk.

Back
Topp