PP13 uten positiv test

For noen utrolig sterke og tålmodige damer dere er der ute! Sender all styrke og kjærlighet! Ser at min sorg over å ikke bli gravid med nummer tre kommer i skyggen av alt dere har vært gjennom. Helt utrolig! Heldigvis ser det ut som mange av dere opplever et «mirakel», til tross for mange år med venting og prøving.
Her er vi på 10 PP og jeg har nesten gitt opp. Det tærer i tillegg på relasjonen mellom min mann og meg… Men må nok holde ut litt til❤️
 
For noen utrolig sterke og tålmodige damer dere er der ute! Sender all styrke og kjærlighet! Ser at min sorg over å ikke bli gravid med nummer tre kommer i skyggen av alt dere har vært gjennom. Helt utrolig! Heldigvis ser det ut som mange av dere opplever et «mirakel», til tross for mange år med venting og prøving.
Her er vi på 10 PP og jeg har nesten gitt opp. Det tærer i tillegg på relasjonen mellom min mann og meg… Men må nok holde ut litt til❤️
Her ble vi endelig gravide i PP20 (hvis jeg ikke husker feil) med ivf, og venter spent på mirakelet vårt som ligger og sparker i magen:shy: Hold ut! Og det er masse hjelp å få, bruk forumet godt til å finne info:Heartpink Masse lykke til:)
 
For noen utrolig sterke og tålmodige damer dere er der ute! Sender all styrke og kjærlighet! Ser at min sorg over å ikke bli gravid med nummer tre kommer i skyggen av alt dere har vært gjennom. Helt utrolig! Heldigvis ser det ut som mange av dere opplever et «mirakel», til tross for mange år med venting og prøving.
Her er vi på 10 PP og jeg har nesten gitt opp. Det tærer i tillegg på relasjonen mellom min mann og meg… Men må nok holde ut litt til❤️

vil bare skyte inn vi sleit med nr to og vurderte ivf også klaffet det omsider. Men nr en og to satt ganske raskt.
 
Hadde en exu i pp12, gravid nå på pp16. Nå er jeg 7+6 uker, alt så fint ut på ul 7+1:) jeg hadde egentlig gitt opp å bli gravid selv:p sidne jeg mista ene egglederen, og de sa på sykehuset at jeg mest sannsynlig ikke ville bli gravid på nytt naturlig, da de mente jeg hadde arrvev etter en infeksjon.
Håper spiren sitter snart for dere:)
 
Her ble vi endelig gravide i PP20 (hvis jeg ikke husker feil) med ivf, og venter spent på mirakelet vårt som ligger og sparker i magen:shy: Hold ut! Og det er masse hjelp å få, bruk forumet godt til å finne info:Heartpink Masse lykke til:)

Gratulerer så mye ❤️

Glad vi slipper prøvingen så lenge denne runden. Måtte jo ha ICSI med førstemann, 3 år og 4 egguttak. Så nå hopper vi på nye uttak så fort vi får lov etter negativ frys :)
 
Gratulerer så mye ❤️

Glad vi slipper prøvingen så lenge denne runden. Måtte jo ha ICSI med førstemann, 3 år og 4 egguttak. Så nå hopper vi på nye uttak så fort vi får lov etter negativ frys :)
Takk:love7 Håper det går litt lettere for dere denne gangen:Heartpink Lykke til!
 
Her ble vi endelig gravide i PP20 (hvis jeg ikke husker feil) med ivf, og venter spent på mirakelet vårt som ligger og sparker i magen:shy: Hold ut! Og det er masse hjelp å få, bruk forumet godt til å finne info:Heartpink Masse lykke til:)
Fantastisk å høre! Det må være en utrolig god følelse. Min mann er ikke så veldig gira på å sette i gang ulike tiltak/hjelp, ettersom han egentlig er fornøyd med to barn. Han gikk med på å teste sædkvaliteten og den var i god stand. Så da gjenstår det bare å ta ei runde selv… hvis de finner noe som indikerer at vi ikke kan bli gravide uten hjelp, så må vi nok bare la tredjemann passere
 
Sekundær infertilitet hos oss, alt er bra med begge. Ble gravid før med samme mann, men plutselig er vi langtidsprøvere - 18 mnd, ingen baby. Tok utredning privat for å slippe enda mer ventetid. Det blir Letrozol og Ovitrelle neste mnd.

Legen sa at hun anbefaler IVF, men vi ville prøve noe enklere (og billigere...) først. Vi har jo et barn, så vi blir siste i køen i det offentlige.

Sender deg et klem :Heartred Håper det blir klaff snart!
Masse lykke til !! ❤️
 
Back
Topp