pp1=april?

storesøster

Glad i forumet
om man bare var så heldig at spiren skulle sitte på første forsøk... vel svaret kommer vel i slutten av måneden... krysser fingrene for meg selv og alle dere andre prøvere

Da er vi i samme båt :) Blir spennende om knappe 2 ukers tid..

Jeg krysser fingrene for oss alle... første forsøk her også... kan ta test om 5 dager... :)

minifilini skrev:
Jeg krysser fingrene for oss alle... første forsøk her også... kan ta test om 5 dager... :)

Havner du på april om du kan ta test allerede om 5 dager..?

Jeg har IKM 26. og eventuelt termin 5.april om det skulle klaffe.. med andre ord 13 dager til testing..

Lykke til med testing om få dager emoticon  (litt sånn tommel-opp-aktig smiley i alle fall..)

lykke til til dere alle sammen... blå kanin så på fs, at du har en nr1 født 09,da er vi i samme båt, blir spennende å se om vi havner her inne sammen da emoticon  tommel opp! :)

storesøster skrev:
lykke til til dere alle sammen... blå kanin så på fs, at du har en nr1 født 09,da er vi i samme båt, blir spennende å se om vi havner her inne sammen da emoticon  tommel opp! :)

Jepp, jeg har en 09-gutt, men han har ikke blitt 2 ennå. Ser av tickeren din at jenta di er litt eldre enn min :) Men uansett spennende å se om vi havner her :)

Back
Topp