power yoga i dag

Tjukkaaa

Forumet er livet
var fantastisk!!! [:D][:D][:D]

Får virkelig energi ut av en sånn time altså! anbefales til alle ikkegravide[:)][:)]

Hva er det da? Demonstrere for oss?[8D]

hehe, med alle de treningstrådene dine, blir jeg litt presset til å trene kjenner jeg..
høres veldig digg ut[:D][:D]
så keep it up noen måneder til, så jeg føler presset etter at jeg har født også, for da trenger jeg det[;)][:D]

AHhhh - dette må jeg se nærmere på! THANKS [:D]

Tihi - bare kjekt å kunne hjelpe med motivasjon altså[:D] nå har jeg nettopp vært på 2 timers trening!!!! Ikke med vilje da - bare ble slik... deiiiiilig[:)]
Vand: haha nei ingen demonstrasjon.
poweryoga er "raske" bevegelser og det er tøfft å henge med i svingene i første omgang - men kommer fort da[:)].

Eksempel[8D] (se dette for deg hehe): Pust inn - løft armene, pust ut -bøy deg ned, pust inn se frem rak rygg, pust ut hopp beina bakover, pust inn i planke, pust ut rull tærne frem se opp, pust inn i stående hund og bli stående der..... (her får man et halvt minutt på seg før neste øvelse  hehe kongebra å være ny på en sånn time[8D])

ORIGINAL: Tjukkaaa

Tihi - bare kjekt å kunne hjelpe med motivasjon altså[:D] nå har jeg nettopp vært på 2 timers trening!!!! Ikke med vilje da - bare ble slik... deiiiiilig[:)]
Vand: haha nei ingen demonstrasjon.
poweryoga er "raske" bevegelser og det er tøfft å henge med i svingene i første omgang - men kommer fort da[:)].

Eksempel[8D] (se dette for deg hehe): Pust inn - løft armene, pust ut -bøy deg ned, pust inn se frem rak rygg, pust ut hopp beina bakover, pust inn i planke, pust ut rull tærne frem se opp, pust inn i stående hund og bli stående der..... (her får man et halvt minutt på seg før neste øvelse  hehe kongebra å være ny på en sånn time[8D])

det gikk ikke[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp