pottetrening

mammatil2jenter

Forumet er livet
når begynte dere med det til ungene ders..? har tenkt å begynne litt til sommeren,men er det fortidlig..? hun er da 20 mnd..

da begynner jeg også snart[:)] noen potter å annbefale, det blir ikke slik med lyd i tror jeg ikke da..![8D] de virker litt tøffe men kan ikke kjøpe alt etter utsene.

*dytterlitt*

begynte ca ved 1års alder. Eira var helt bleiefri ved 20mnd.
Hjarrand 24mnd og Hauk ved 30mnd. Jobber i bhg og merker at trenden blandt foreldre er endret de sisste årene. fler og flere småtasser i underbokse:-)  Lykke til.

hun elsdte vår var redd for å gå på do..plutselig fikk hun det for seg at hun skulle så istednfor å kjøpe potte kjøpte vi denne stolen....

heelt genial[8D]kjøpt på reflex tror den kostet 269 eller noe sånt[8D]

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: ny isande
Brukere som ser på dette emne: ny isande

begynnte vel når hun var ca 1 år å bare bli vant til do, men først nå hun er helt bleie fri.

mi jente er sååå redd for potte og do,,,,noen tips.......

Jeg hopper over potte trening og går rett på dotrening [:D] Skal nok kjøpe noe i samme duren som den trappe-doen som ble vist over her [:)] Skal begynne straks! Må til innkjøp av dosete til småen først [:D]

Jeg har ventet med alle til de selv spør om å gå på do. Når de har vist interessen da starter vi å trene. Og det har med alle vært rundt to år. Deretter venter jeg til sommeren før jeg fjerner bleier helt.

takk for alle gode råd og tips..[:)]

da vurderer jeg å kjøpe en sånn do stige.. skal avsted å kikkeetter sånne.

Back
Topp