Pottetrening

Sorland

Forumet er livet
Måtte jo teste ut potta i dag [;)]. Han var ikke helt enig med at han skulle sitte der da, prøvde å reise seg opp på beina på egenhånd.

IKKE QOUTE, bildet blir fjernet.

Så flink han er, og så skjønn da[:)]

Så flink han er!! Har dratt frem potta med jevne mellomrom de siste månedene, men lillegutt nekter å sitte der. Han vil stå på potta, og det funker heller dårlig[:D]

ORIGINAL: pernille85

Så flink han er!! Har dratt frem potta med jevne mellomrom de siste månedene, men lillegutt nekter å sitte der. Han vil stå på potta, og det funker heller dårlig[:D]

Prøvd å "varme" potta litt? I varmt vatn for eks?

For en flink og stor gutt [:)] Er du lei av å skifte bleier allerede?  hehe [;)] 

ORIGINAL: ladylovlylocks

For en flink og stor gutt [:)] Er du lei av å skifte bleier allerede?  hehe [;)] 

Bleieskift har gått i en vane her, gubben rekker jo knapt å reagere før jeg er ferdig med skiftet [8|]. Men føler at jo tidligere en begynner med enkelte ting jo lettere er det for ungene å godta det.

ORIGINAL: Mammapostei!

Takk for tips, det skal prøves ut. Kanskje det er det som plager ham. Ser ikke så behagelig ut den potta heller så kanskje den ikke er noe særlig å sitte på. De herlige tantebarna mine kom over ei potte på biltema når junior lå i magen, og den måtte de bare ha, for babyen i magen min trengte jo potte når den kom ut[;)]

ORIGINAL: Mildrun

Så flink han er, og så skjønn da[:)]

ORIGINAL: Mammapostei!

Takk for tips, det skal prøves ut. Kanskje det er det som plager ham. Ser ikke så behagelig ut den potta heller så kanskje den ikke er noe særlig å sitte på. De herlige tantebarna mine kom over ei potte på biltema når junior lå i magen, og den måtte de bare ha, for babyen i magen min trengte jo potte når den kom ut[;)]

Kan jo være det er vond å sitte på, er nå ikke så lett for oss mammaer å prøve sitte da [;)].

Wow så flink og stor gutt du har, og utrolig sjønn[:D] Jeg har ikke begynt tanken engang på pottetrening..hmm er dette noe alle gjør eller?

ORIGINAL: Mamma til 2 søte små

Wow så flink og stor gutt du har, og utrolig sjønn[:D] Jeg har ikke begynt tanken engang på pottetrening..hmm er dette noe alle gjør eller?

Har ikke begynt enda nei!
Hun sitter jo ikke av seg selv,så hun hadde nok bare bikka over[:)]

ORIGINAL: Mildrun

ORIGINAL: Mamma til 2 søte små

Har ikke begynt enda nei!
Hun sitter jo ikke av seg selv,så hun hadde nok bare bikka over[:)]

Ja hu lille snuppa mi hadde nok også bare bikka over[:D][:D]

Back
Topp