Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pernille85
Så flink han er!! Har dratt frem potta med jevne mellomrom de siste månedene, men lillegutt nekter å sitte der. Han vil stå på potta, og det funker heller dårlig[:D]
ORIGINAL: ladylovlylocks
For en flink og stor gutt [:)] Er du lei av å skifte bleier allerede? hehe [;)]
ORIGINAL: Mammapostei!
Så flink han er!! Har dratt frem potta med jevne mellomrom de siste månedene, men lillegutt nekter å sitte der. Han vil stå på potta, og det funker heller dårlig[:D]
Prøvd å "varme" potta litt? I varmt vatn for eks?
ORIGINAL: Mildrun
Så flink han er, og så skjønn da[:)]
ORIGINAL: Mammapostei!
Prøvd å "varme" potta litt? I varmt vatn for eks?
Takk for tips, det skal prøves ut. Kanskje det er det som plager ham. Ser ikke så behagelig ut den potta heller så kanskje den ikke er noe særlig å sitte på. De herlige tantebarna mine kom over ei potte på biltema når junior lå i magen, og den måtte de bare ha, for babyen i magen min trengte jo potte når den kom ut[;)]
ORIGINAL: Mildrun
ORIGINAL: Mamma til 2 søte små
Wow så flink og stor gutt du har, og utrolig sjønn[:D] Jeg har ikke begynt tanken engang på pottetrening..hmm er dette noe alle gjør eller?
Har ikke begynt enda nei!
Hun sitter jo ikke av seg selv,så hun hadde nok bare bikka over[:)]