pottesure mannfolk...syte syte. litt langt

Kjokkabållo

Glad i forumet
Arrrrrggggg. Kjenner jeg blir såååå forbanna. mannen min er såå sur for tiden. nå har han vert på jobb si tirdag å når han fust kom hjem i dag var han pottesur på alle. trøtt og sliten sier han. men går an å væra litt blidere når han komme hjem. sur på gutten vår som ikke vil pussetennene så fort å legge seg så fort som mannen min vil.

Men er sliten jeg og, har jobba hver dag denne uka å har vert oppe halv 6 hver dag å jobba i 8timer å bruker en time på å hente ungene på skole å barnehage.
er jo ikke hjemme før halv 5. slite med middag å annet husarbeid aleine gravid å trøtt.
greit nok så er jeg gretten jeg og, men hadde jeg kommet hjem til mann å barn så hadde jeg hvert glad. ikke pottesur.
dette skjer veldig ofte. kjenner jeg er gaaaanske lei.
mister rett og slett følelsene for mannen min når han holder på sånn!

han sier jeg ikke setter pris på det han gjør! Ser nå hvem som ikke setter pris på folk. her er d et sånn t han skal ha ros for oppvasken han tar, klær han legger i maskinen så jeg må henge opp å legge på plass. det skal han ha kreditt for liksom. men alle de gangene jeg gjør det så er det bare normalt.

er ikke min dag følelses messig i dag hvertfall. steike hvor mye dette sliter på den lille energien jeg har igjen.
har mannen min hjemme til søndag. godt jeg skal jobbe 12 timer i morgen. slipper å se noe til det sure tryne.

Uff da, det erikke noe koselig å ha det sånn.
Det er helt greit å være sliten og sur av og til, men kjedelig når det går utover den andre og barna spesielt. Er vel det vanligste problemet i familier at de begge mener den andre ikke ser "alt de gjør". Spesielt mannfolka! Irriterende jeg vet....
Har ikke noen tips akkurat, men dere får snakke om det hvis det fortsetter da vet du, er jo ikke hyggelig for noen at det er sånn.

ORIGINAL: Kjokkabållo

....sur på gutten vår som ikke vil pussetennene så fort å legge seg så fort som mannen min vil. Det hadde jeg aldri akseptert, jeg!! At det skal gå utover noen som ikke har noe med situasjonen og gjøre er etter min mening uhørt. Stresser mannen min, og jeg ser at det f.eks må gå kjapt med legging for at han f.eks skal noe, så gir jeg klar beskjed- da kan han pelle seg ned- avslutningen på dagen skal være fin og god, det fortjener barna. De har en hektisk hverdag i bhg og skole, dem også!

Men er sliten jeg og, har jobba hver dag denne uka å har vert oppe halv 6 hver dag å jobba i 8timer å bruker en time på å hente ungene på skole å barnehage. Du er god!!! Supermamma!!!!!!!!

mister rett og slett følelsene for mannen min når han holder på sånn! Det syns jeg du ska si til han!!!!!Hvis han ikke kan komme hjem noe blidere, ja, så trenger han ikke komme hjem, da....før han har bestemt seg for å sette pris på det han har å putte på et smil om munnen. Du fortjener bedre!!

han sier jeg ikke setter pris på det han gjør! Ser nå hvem som ikke setter pris på folk. her er d et sånn t han skal ha ros for oppvasken han tar, klær han legger i maskinen så jeg må henge opp å legge på plass. det skal han ha kreditt for liksom. men alle de gangene jeg gjør det så er det bare normalt.

godt jeg skal jobbe 12 timer i morgen. slipper å se noe til det sure tryne. Nyt det- er godt å være "alene" av og til:-)

Synes du er god, jeg :-)......håper det ordner seg for dere!!![;)]

Uffda, høres ikke godt ut. Alle har en dårlig dag innimellom, men som sagt ovenfor skal det ikke gå ut over andre. Mannfolk vet ikke hvordan det er å være gravid, og er sikkert nokså ufårstående når vi klager over kvalme, null energi, tretthet eller bekkenløsning, når ene etter den andre stjernen og kjendisen stiller opp halvnaken og spretten i bladene og forteller hvor fantastiske de føler seg når de er gravid!![:@] Men enig med andre her at det er null toleranse for å komme hjem og lage d...stemning for deg og ungene. Håper ting ordner seg, det er ikke sånn det skal være for noen av dere, værste er at det går ut over barna. Prøv å prat med ham, dere har noe dyrebart å ta vare på!!

Åhh som jeg kjenner meg igjen!! Du har mine dypeste medfølelser for å si det sånn!! *fnis*
Hva er det med mannfolk og " Ser du ikke har jeg har lagt avisen 5cm lengre nordøst på bordet og skoene er flyttet på plass i gangen, altså mine egne sko. Ja? Var ikke det greit liksom?" Hva forventer de?? En statue på torvet i byen i gull, sin egen flaggdag og personlige tjenere? Mens når vi gjør noe, gjerne hele huset, så er det ikke ett sniff i luften engang for å kjenne rent-hus-lukten.... Jeg har bare gitt opp jeg.. Og håper det blir bedre etterhvert.. Men har ikke vært noe forbedring så lenge vi har vært sammen nå så, hehe!!

ÅH så glad eg blei no!!:) Ikkje fordi eg er glad for at du har det sånn, men fordi eg ser kor heldig eg er!
Fordi eg får meir småklager på det eg ikkje gjer, fordi eg rett og slett er ein rotekopp.. Men somregel bruker han ordet "vi" :) Vi må skjerpe oss, vi må bli flinkare, skal vi ta husvasken no o.l.. :)

Sliter litt her også, min skal også ha skryt for alt han gjør og det jeg gjør er en selvfølge, slitsomt. Nå er det sånn her at det er jeg som syter og klager og noen ganger kan det gå en hel dag uten at vi sier noe til hverandre! Det er ikke gøy. Vi har hatt en samtale der vi sa hva som irriterte oss med den andre. Han fikk sagt sitt mens jeg ikke klarte det der og da. Må få skrevet det ned, så får han lese selv.

Men det går seg nok til skal du se!!!

Her har det vært hellvette siste uka, rett og slett! Og vi har ikke barn engang!!
Jeg er sykmeldt og har betennelse i ankelen, klarer nesten ikke å gå[:(]
Samboer jobber og er i nyleiligheta vår etter jobb for å ordne der.
Sårry for at jeg er funksjonshemma, gravid og tilbakestående!!!! Noen ganger føler jeg at han mener det...
Og når jeg sier at jeg er såååå lei meg for at jeg ikke får hjulpet han noe og hater at han må gjøre alt, så sier han at det er helt greit og at jeg må konsentrere meg om å bli frisk.
Så går det 2 min. og han er like sint, sur å teit igjen. Kjefter og smeller..... Og jeg setter liksom ikke pris på han og det han gjør.
Neivel, så la de få tro det da!!! Finnes ingen grunn til at de skal mene og synes det.... Vi gjør da det vi kan for svarte!! [:@]
Så ja, føler med deg.... Setter meg bare ned å griner jeg da, stappa full med hormoner som jeg er [&:]

Heldigvis vært bra siden igår og han er borte hele helga[;)][;)]

Jeg ga kjæresten min sparken idag jeg! Rett og slett fordi han irriterer meg så ofte med å furte og surve at det var enten det eller å klore ut øya på klovnen!!!
Fikk kommentaren her om dagen, at han ikke trengte enn venn, han trengte en kjæreste. Og det ødela igrunn hele greia for meg.... Det er greit at han syns at jeg er litt tilbaketrukken på kos og klapp og klem, men jeg har sagt det til han, at det bare er sånn for tiden, jeg fins ikke kosesyk i det hele tatt!! Men jeg har prøvd å være snill, hatt sex med han for at han vil og klemt han innimellom.. Jeg har blødd litt i svangerskapet, og fått beskjed om at jeg godt kan vente litt med å ha sex av legen min. Men han vil bare har mere og mere hele tiden, ingenting er bra nok for han! Han er så superegoistisk!!
Nå nå sitter stakkaren å truer meg med å bli sammen med x dama si igjen, og at de skal ha ungen femti/femti... Søtt, ikkesant?
Tror faan ikke at jeg har vært borti en tettere mann jeg, noengang!!! Men jeg skal klarer meg jeg, jeg og babyen får det nok like bra uten det sure trynet hans hver dag.... Grøss og gru!!! Får håpe han kommer til seg selv endag, for forsetter han sånn så er jeg redd for at jeg bare bytter tlfnr og blir borte, rett og slett....

ORIGINAL: alexine

Jeg ga kjæresten min sparken idag jeg! Rett og slett fordi han irriterer meg så ofte med å furte og surve at det var enten det eller å klore ut øya på klovnen!!!
Fikk kommentaren her om dagen, at han ikke trengte enn venn, han trengte en kjæreste. Og det ødela igrunn hele greia for meg.... Det er greit at han syns at jeg er litt tilbaketrukken på kos og klapp og klem, men jeg har sagt det til han, at det bare er sånn for tiden, jeg fins ikke kosesyk i det hele tatt!! Men jeg har prøvd å være snill, hatt sex med han for at han vil og klemt han innimellom.. Jeg har blødd litt i svangerskapet, og fått beskjed om at jeg godt kan vente litt med å ha sex av legen min. Men han vil bare har mere og mere hele tiden, ingenting er bra nok for han! Han er så superegoistisk!!
Nå nå sitter stakkaren å truer meg med å bli sammen med x dama si igjen, og at de skal ha ungen femti/femti... Søtt, ikkesant?
Tror faan ikke at jeg har vært borti en tettere mann jeg, noengang!!! Men jeg skal klarer meg jeg, jeg og babyen får det nok like bra uten det sure trynet hans hver dag.... Grøss og gru!!! Får håpe han kommer til seg selv endag, for forsetter han sånn så er jeg redd for at jeg bare bytter tlfnr og blir borte, rett og slett....

Ojda.... Skal ikke klage jeg da ser jeg.
Håper det går bra med deg....
Mannfolk!!! [:@]

ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: alexine

Ojda.... Skal ikke klage jeg da ser jeg.
Håper det går bra med deg....
Mannfolk!!! [:@]

Bare klag i vei du[;)] Er igrunn VELDIG godt å få lufta litt, merker jeg, uasett hvor stort eller lite problemtet er...
Og jada, det går helt fint med meg, jeg har en temmelig sterke psyke og har klart meg selv så å si siden jeg var 15 år. Så dette overlever jeg nok. Men takk for omtanken![:)]

Back
Topp