? !! Forumet er livet VIP 13 Okt 2009 #1 Kortid deres barn begynte med det?[:)] eller kortid det e vanlig å begynne med det? JEnta mi e 1 år[:)]
Kortid deres barn begynte med det?[:)] eller kortid det e vanlig å begynne med det? JEnta mi e 1 år[:)]
¤ ¤Ida Gift med forumet 13 Okt 2009 #2 bynt å bynt, men han sitter på den når jeg er på do og litt ellers...han sitter å sier tissss, men kommer ingenting[8D] han er snart 2 år, holdt på i noen mnd
bynt å bynt, men han sitter på den når jeg er på do og litt ellers...han sitter å sier tissss, men kommer ingenting[8D] han er snart 2 år, holdt på i noen mnd
? !! Forumet er livet VIP 13 Okt 2009 #3 ORIGINAL: ¤Ida bynt å bynt, men han sitter på den når jeg er på do og litt ellers...han sitter å sier tissss, men kommer ingenting[8D] han er snart 2 år, holdt på i noen mnd Aha, okei takk for svar[:)]
ORIGINAL: ¤Ida bynt å bynt, men han sitter på den når jeg er på do og litt ellers...han sitter å sier tissss, men kommer ingenting[8D] han er snart 2 år, holdt på i noen mnd Aha, okei takk for svar[:)]