• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Potte

Marie26

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Casper tissa på potta for første gang i dag :) satte han på
potta i dag bare for å se hvordan han reagerte, og det var
kjempe stas å sitte der :) å i tillegg tissa han på potta :)
så tror jeg skal fortsette med å la han sitte litt på potta før
han legger seg :)

noen andre som setter de små på potte?

Vi setter snuppa på potta inni mellom, bare for at hun skal få vent seg til å sitte på den... Men har ingen planer om aktiv pottetrening enda da[:)]

Så bra! Det er lurt å lære de dovaner tidlig. [:)]

Vi setter ikke lillegutt på potte - men vi setter han på do! [:D]
Han har gått på do siden han var drøyt 6 mnd. Bæsjer på do hver dag - og nesten ikke i bleia. Han synes som regel det er stas og sitter og trykker når han må noe og smiler når det kommer ut, hehe. [:)]

Vil anbefale å kjøpe Kiddiloo dosete med trapp, den koster 399 hos Barnas Hus. Kjempekjekt at han kan sitte der og holde seg fast selv (sitter selvsagt selv foran og passer godt på så han ikke tipper frem).
Det er superkjekt at de lærer å gå på do tidlig - og veldig kjekt at han gjør det når det er omgangssyke på gang. Det har spart oss for en del bleier og klesskift da ja. [:)]

Her begynnte vi med potte etter påske, ikke med pottetrenging, men for at han skulle blir vant til den.
Syns det er stor stas å sitte på potten, tisser nesten hver gang han sitter der, men bæsjing har det ikke blitt noe av enda..

Eg synes det er litt tidlig å begynne med det allerede nå. Kommer ikke til å begynne emd det før til sommeren når han forstår litt mer hva det går ut på.
Ser egentlig ikke vitsen med det nå...

ORIGINAL: princess_barbie

Eg synes det er litt tidlig å begynne med det allerede nå. Kommer ikke til å begynne emd det før til sommeren når han forstår litt mer hva det går ut på.

Han syns det er kjempe kjekt å sitte på potta. Å hvorfor ikke bare sette han naken på den så han kan tisse da? og så vender han seg til den. Er ikke snakk om noe pottetrening. Men at han kan sitte å leke seg mens han sitter på potta.

ORIGINAL: princess_barbie

De forstår nok mer enn vi tror. Vi droppet potte og gikk rett på do. Synes det er kjekt at han sannsynligvis slipper "doskrekk" senere, også slipper man jo også å tømme og vaske potte nå.

Han trives når han er på do og skjønte fort hva han skulle gjøre. [:)]

Så flott at han liker potta og fikk til å bruke den[;)][:)]!!!
Mini liker ikke potta, vi har prøvd en del forskjellige, men han er ikke fornøyd med noen av de....
Vi prøver mini på potta nå og da for å se om han blir vandt den og har gjort d en god stund nå og føler det går litt bedre for hver gang[:)]

Jeg har rett og slett ikke tenkt så masse på potte enda jeg[8D]  Gubben mener Nicoline skal få egen liten barne do siden vi alikevell skal bygge nytt bad[8D] Men vis ikke hun fikk egen do skulle han i hvertfall kjøpe sånn som er på bilde litt lenger opp som ser ut som do. ( han er rørlegger og er litt hekta på do [8D] )

Back
Topp