Potte, fancy eller vanlig?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Hei. Sitter å ser etter potte til jentungen. Men klarer ikke å bestemme meg for sånn fancy sak som spiller musikk, eller en helt vanlig.
Lurer på om det egentlig bare vil være bortkasta penger å kjøpe en sånn med musikk og greier?

Erfaringer? Storesøster hadde aldri behov for potte, så har ingen erfaring sjøl.

Eldste vår ble livredd når potta spilte musikk :p
Så den brukte han aldri igjen, så når vi skulle kjøpe til lillebror så fikk han en vanlig potte :D

Vi har en med musikk, men musikken funker ikke :-P

Vi kjøpte en på JULA for 30kr, den brukes flere ganger om dagen :) Sånn som spiller musikk hadde ikke falt i smak her.

Vi hadde en helt vanlig fra IKEA :) Og var strålende fornøyd med den!

Hadde en helt vanlig en fra sparkjøp og den funket helt fint :) venninnen min kjøpte en med lyd å lys og den funket jo den også. Er vel bare smak og behag.

Vis vedlegget 104647Denne har vi vært fornøyd med. God og stødig å sitte på. Lett å rengjøre når man bare kan fjerne den hvite delen..
Vi har hatt en helt vanlig fra IKEA, funket fint, men skulle gjerne hatt en som denne til bæsje-omgangene... Lettere å gjøre rent da ja!
Musikk?! Aldri tenkt på at det kan ha noen viktig funksjon. :p

Vi hadde en slik i rosa
Spiller ikke musikk, men er leke på
potte.jpg

Har en slik ring til doen og syns det er knall å slippe og rengjøre potte :-P

Gikk rett på doring, brukte aldri potte. LITT for mange venner med pottebarn som endte opp med spontan bæsjekunst både på badet og i stua(!), for ikke å snakke om en og annen unge som var redd for do når de vel skulle over på den - og så hadde jeg liten lyst til å vaske potte hver dag. :p
Puttet Jr. på ringen hver kveld før kveldsbadet fra han var rett over året, tror jeg - vel kunne han ikke gå på den uten hjelp, men så slapp jeg også nettopp den "Se hva jeg fant i potta, mamma!"-greia. ;)

Just my five cents. :)

Vanlig potte, i tillegg til doring her. Greit å ha alternativer.

Vi hadde potte i stua siden det fort ble lang vei til do når man skulle øve seg på det. Ellers gikk han på vanlig do uten noen hjelpemidler.

Hadde en vanlig men brukte den bare en gang, var mer poppis og ha sånn barnesete på toalettet :)

Kjenner flere som har elsket potte med musikk. Har vært guttebarn(vet ikke om det har noe å si?!). Selv kjøpte jeg en enkel potte i første omgang til jentungen. Den ble lite brukt, før hun bare begynte å gå på toalettet.. Har selv vurdert musikkpotte til guttongen når den tid kommer fordi jeg tror vi alle trigges av alle former for belønning..?!;p

Hoppa over potte vi. Ser ikke vitsen med først å lære barnet potte så do

Back
Topp