Potta

Hadde aldri trudd at eg skulle setta ei 6 mnd gammal jenta på potta, men det funke for oss.
Frøknå sliter med har mage og får ikke ut bæsj, sett hu på potta så vips!! :)
Så bra da! Jeg håper på samme resultat! Har fått et babysete til do i posten i dag så gleder meg til å prøve:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra, her har minsten gått på do hver dag med resultat siden før 6 mnd :) så slipper vi å gjøre rein potte ;) det er en del av morgenstellet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så bra da! Jeg håper på samme resultat! Har fått et babysete til do i posten i dag så gleder meg til å prøve:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor fikk du tak i det henn, fikk lyst å forsøke

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Hvor fikk du tak i det henn, fikk lyst å forsøke

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Kjøpte det på ebay:) men tror egentlig de fleste babybutikker selger.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kossen gikk det?
Hun satt en liten stund men så ville hun ikke mer. Sløv som jeg har vært har jeg ikke prøvd igjen! Men nå har du minnet meg på deg så nå skal jeg prøve igjen i dag! Skal sies at magen hennes er mye bedre uansett da;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun satt en liten stund men så ville hun ikke mer. Sløv som jeg har vært har jeg ikke prøvd igjen! Men nå har du minnet meg på deg så nå skal jeg prøve igjen i dag! Skal sies at magen hennes er mye bedre uansett da;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Var ikke så populært denne gangen heller. Virker som hun kanskje sitter vondt:( vi får fortsette å prøve med jevne mellomrom!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her.. blir små hysterisk å bate gråter å strekker armene mot meg. Han har vært plaget med at han ikke har fått bæsjet sikkelig å har presset mange gang før dag å har fått ut litt..mens han skulle pappan skifte så begynte han presse igjen, å da ropte æ sett han på potta, d gjorde han å vips så fikk han ut en hel del. Selv om han ikke var superbegeistra for å bli satt på potta men var ikke hysterisk da. Håpe d går bedre for hver dag:)
 
Hva slags potte\doring bruker dere? Tenkte å gå til anskaffelse av jeg å, så vi kanskje kan begynne her å

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp