Potetsekk!!

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Er så himla lei av å være en dau trøtt potetsekk som ikke orket en dritt!! Har INGEN energi å ligger bare strak ut på sofaen nesten hele dagen! Har nok av ting jeg skulle gjort men jeg klarer det ikke. Humøret er helt rævva for tiden også.. Eksploderer for ingenting og for å ikke snakke om hetetokter!! Gaaaad!! Vondter både her og der også.. jah.. listen er uendelig lang! Jeg vil ha premien min nå, er så trøtt å sliten! Noen flere som er helt tom for energi?

Gud for et flott klage innlegg!! :)

Jeg er bare lat...
Men de hetetoktene på kveldene kunne jeg vært spart for..

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Du har min medfølelse! Er skikkelig slapp for tiden selv med vondt her og der.. leeei..

Ganske lite tak i meg og om dagene, i dag har jeg bare lagt på sofaen og spist frisk is ;) en uke til termin i dag og her virker det som om lille snuppa liker seg godt i magehuset og aldri kommer til å komme ut av seg selv...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Jeg også har lagt på sofaen å spist is i dag.. Nå er jeg tom for is å ikke har jeg jordbær heller.. Det er helt krise! Hehe men gidder jeg kjøre på butikken?! Næææi! Hehe tragisk! Har så mye vann i bena og fingrene i dag at det brenner så jeg ligger med kalde omslag rundt dem å har bordviften ved siden av meg for jeg er evig varm! Virker som om snuppa i magen min trives så godt der inne så hun må sikkert tvinges ut slik som søsteren måtte :p Max 19 dager igjen hvis jeg må gå 11 dager over. 19 dager er lenge hvis man skal tilbringe dem på sofaen :D Hehe

Kjedelig å føle seg sånn da! :confused: Men det er lov å klage litt når man er sliten, og det er varmt ute.

Selv føler jeg meg ganske bra. Er til tider veldig trøtt, men sover veldig godt om nettene nå, uten dobesøk og kramper. Føler meg nesten ikke gravid. Mindre kynnere, og de har jeg jo blitt vant til også. Ingen hevelser eller vondter. Bare meg med mage, som har sunket.

Håper du snart får babyen din. :)

Det er lov å være sliten og klage litt nå ja :)

Har en god dag i dag, men var ikke så innmari blid i natt da jeg våknet for n'te gang av magesyre som bare renner opp i halsen, sår hals fordi jeg snorker som et uvær, hovne føtter som er drit vonde å gå på og nedpress til tusen. ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Off ja sliten å lei nå.. Står opp kl 7 og sender mannen og jentungen ut dørene. Legger meg åtte-halv ni og sover til i 12-13 tia.. steller meg.. Kjøre å handle, hente jentungen, lage middag og inntar sofaen for resten av dagen og kvelden ...

Håper energien kommer fort tilbake etter fødselen :)

Back
Topp