Postnord

Linnpinn93

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Argh! Jeg har bestilt barnevogn fra Jollyroom og Postnord mottok den en dag etter jeg hadde bestilt, men nå har den ligget på sentralen dems i 4 dager uten at noe skjer. Det står på pakkensporingen deres at de hadde beregnet levering 6.7, og det står det per idag også... Sendte de en Mail i går, men den svarer de ikke på. Noen som har erfaring med Postnord?

Argh! Jeg har bestilt barnevogn fra Jollyroom og Postnord mottok den en dag etter jeg hadde bestilt, men nå har den ligget på sentralen dems i 4 dager uten at noe skjer. Det står på pakkensporingen deres at de hadde beregnet levering 6.7, og det står det per idag også... Sendte de en Mail i går, men den svarer de ikke på. Noen som har erfaring med Postnord?
Har aldri hatt noe problem med Postnords levering fra Jollyroom.

Jeg har aldri hatt trøbbel med postnord, har alltid fått pakkene kjapt. Ville ringt de for å høre hva som skjer.

Aldri hatt noe trøbbel med PostNord, og jeg har bestilt mye, så ville tatt kontakt med de :)

Bestilte pakke fra Jollyroom på tirsdag, og den fikk jeg igår. Så ikke hatt noe problem med Postnord her ihvertfall. Og sendingen oppdaterte seg daglig på siden deres. Hadde ringt de og spurt, evt på mandag om du ikke har mottatt pakken før da :)

Ring de! Hadde problem med det på jobb en gang, da leverte de den til feil (!) adresse. Dog til hjelpemiddelsentralen og jeg jobber på sykehus, men likevel...

Bestilte pakke fra Jollyroom på tirsdag, og den fikk jeg igår. Så ikke hatt noe problem med Postnord her ihvertfall. Og sendingen oppdaterte seg daglig på siden deres. Hadde ringt de og spurt, evt på mandag om du ikke har mottatt pakken før da :)
Ah, så heldig du var :) de har ikke oppdatert siden sin hos med siden 6.7 så jeg tar nok og ringer de på mandag. Håper jeg kommer igjennom til kundeservice, har hørt de var litt vanskelig å få tak i...

Jeg har aldri hatt noen problem med de, fått pakkene til normal tid :)

Har kun positive opplevelser med postnord, føler de blir mest brukt her i Sverige og kjøpt litt fra div som bruker dem og har som regel fått varen overraskende fort så ville absolutt ringt dem og etterlyst!

De rotet bort min fra jollyroom og. Kom til terminal men etter en uke der ringte jeg og etterlyste pakken. De brukte en par dager på å finne den... Fikk den tilslutt, med skitten og slitt emballasje!

Ring! Samboer bestilte noen dekk som ikke kom til rett tid, de var veldig behjelpelig og de kom dagen etter:)

Jeg har BARE negative opplevelser med post nord! Rota vekk flere pakker og fakturert meg for varer jeg aldri har fått og tatt Lagerleie for ting de har rotet vekk.
Ville ringt dem. Da får du mye mer hjelp enn på Mail. Det er min erfaring

Back
Topp