postmann pat

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Isabell intreserer seg egentlig ikke noe særlig for tegnefilmer på tv (tror jeg har "feil" disney channel) men her hin dagen fikk hun en postmann pat film i posten og hun elsker den[:)] Men tror vi må gå til anskaffelse av en eller to filmer til, så ikke jeg går på veggene[;)]

Bruker å sette den på om morgenen etter frukosten mens jeg styrer på kjøkkenet[8D]

Noen som har bra nettsider uten om cdon som selger barne dvd'er?

Jo har masse filmer men føler hun kanskje er litt for liten for det meste av tegnefilmer som vi har. Skal kjøpe de fire Ivo caprino filmene. Har sett de blir solgt for 99-119-129-139 andre steder, og vi selger de for 79!!

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Jo har masse filmer men føler hun kanskje er litt for liten for det meste av tegnefilmer som vi har. Skal kjøpe de fire Ivo caprino filmene. Har sett de blir solgt for 99-119-129-139 andre steder, og vi selger de for 79!!

HÆ!! Hvor hvor??? På kiwi eller??

Har ønsket meg de lenge, men har ventet til de skulle bli billigere......

playx.no [:D] Der æ plei å gå om æ ska kjøp dvd`a og seria.. [;)]

ORIGINAL: tullemor_86

ORIGINAL: may b

ORIGINAL: *Go`Jenta*

HÆ!! Hvor hvor??? På kiwi eller??

Har ønsket meg de lenge, men har ventet til de skulle bli billigere......

kjøp kjapp tryggt å billig kiwi kiwi[:D][:D][:D][:D]

Okidoki, da skal jeg på kiwi ja!! [:D]

Back
Topp