Postiv gtest rett ETTER mens? Er dette mulig??

Onskerfor2019

Forelsket i forumet
For å ikke gjøre det her så veldig langt korter jeg ned historien litt.
Jeg og samboer prøvde i 8 mnd før første spire endelig satt. I tidlig ul i uke 13 hadde det sluttet å utvikle seg i uke 9. Jeg hadde en MA og vi begynte å prøve igjen så fort vi kunne (februar i år). Denne mnd har det skjedd noe utrolig rart!

Jeg fikk ikke TR den uka som jeg skulle (skal sies at jeg hadde gått på en kur antibiotika, om det har noe å si det vet ikke jeg), men ikke var det noe utslag på gtestene heller selv 1 uke etter jeg skulle få TR. Så kom TR 1 uke etter ventet, jeg blødde i 4 dager og jeg startet å teste igjen. Jeg skulle egentlig ha el førstkommende onsdag, men startet å teste med el tester i går for å være sikker. Den var KNALL positiv? Jeg skjønte ingenting, men vi prøvde alikevel. Etter vi hadde hoppa i høyet tenkte jeg litt på at jeg har hørt flere si at de har vært gravide og fått positiv el test. Så jeg testa... Og tror dere ikke den var positiv?

Jeg forstår INGENTING.. Hadde mens for 1,5 uke siden. Hvordan er dette mulig?... Livredd for at det skal være en SA.. Var hos legen i dag for å måle hcg og skal gjøre det til uken og.. Spennende å følge med, bare håper virkelig at det går vår vei nå etter snart 1 år og 8 mnd prøving og uhell med MA...

Legger med bilde av testene. Det ser jo ut som de stiger?... Den med 3 like på er 1 fra igår kveld, 1 om morgenen i dag og 1 på ettermiddagen. Den med 3 ulike er fra igår kveld. Tør ikke håpe.. Da jeg isåfall må ha hatt el RETT etter TR og hvor vanlig er det da...?
 

Vedlegg

  • 44386689_312272946230911_1186343269362040832_n.jpg
    44386689_312272946230911_1186343269362040832_n.jpg
    113,8 KB · Visninger: 180
  • 44344477_714639878916638_2049775525722849280_n.jpg
    44344477_714639878916638_2049775525722849280_n.jpg
    123,1 KB · Visninger: 192
Når kan unnfangelsen ha funnet sted da tror du?
Har du noe vondt?

Da dette skjedde med meg var det pga EXU, men det er jo et sjeldent fenomen, så det kan jo være at unnfangelsen skjedde senere enn du tror, og at det er derfor det vises først nå?
Jeg vil ikke skremme deg altså, men som sagt var det sånn det forløp seg den mnd jeg hadde EXU. Håper det er en frisk mirakelbaby der jeg, og at blødningen bare var en uskyldig, hormonell blødning! :D ❤️
 
Jeg opplevde som deg at jeg fikk mensen(like lang som vanlig men en anelse mindre blødning), tok eggeløsningstest på CD 9 som var positiv. Skjønte ingenting og tok en Gtest som ble positiv med en gang. I magen min er det i alle fall foreløpig et lite nurk med blinkende hjerte som er plassert akkurat der det skal:)
 
Når kan unnfangelsen ha funnet sted da tror du?
Har du noe vondt?

Da dette skjedde med meg var det pga EXU, men det er jo et sjeldent fenomen, så det kan jo være at unnfangelsen skjedde senere enn du tror, og at det er derfor det vises først nå?
Jeg vil ikke skremme deg altså, men som sagt var det sånn det forløp seg den mnd jeg hadde EXU. Håper det er en frisk mirakelbaby der jeg, og at blødningen bare var en uskyldig, hormonell blødning! :D ❤️

Jeg har virkelig ingen anelse.. Jeg har ingen smerter, men kjenner at både luktesans og smakssansen er endret allerede. Jeg fikk negative tester den uken jeg ikke fikk mens, helt frem til jeg fikk mens.. Cb viste 1-2 uker på torsdag og nå i dag viser den 2-3. Så den har iallfall økt! :hello2

Det er ikke uvanlig å ha mens men man er gravid.. Men om du er urolig, så ring legen og hør om de kan sjekke!

Hmm.. Ganske sikker på at jeg ikke var gravid før jeg fikk mens, da jeg fikk negative tester hele den uken før.. Testa som en gal, tro meg.:wideyed: Har vært hos legen for å sjekke hcg, skal neste gang på mandag. Får heldigvis god oppfølging nå, siden vi var så uheldige sist.

Jeg opplevde som deg at jeg fikk mensen(like lang som vanlig men en anelse mindre blødning), tok eggeløsningstest på CD 9 som var positiv. Skjønte ingenting og tok en Gtest som ble positiv med en gang. I magen min er det i alle fall foreløpig et lite nurk med blinkende hjerte som er plassert akkurat der det skal:)

Utrolig deilig å høre at det har gått bra med deg:Heartred Håper jeg opplever det samme. Gratulerer så mye :Heartred
 
Jeg har virkelig ingen anelse.. Jeg har ingen smerter, men kjenner at både luktesans og smakssansen er endret allerede. Jeg fikk negative tester den uken jeg ikke fikk mens, helt frem til jeg fikk mens.. Cb viste 1-2 uker på torsdag og nå i dag viser den 2-3. Så den har iallfall økt! :hello2



Hmm.. Ganske sikker på at jeg ikke var gravid før jeg fikk mens, da jeg fikk negative tester hele den uken før.. Testa som en gal, tro meg.:wideyed: Har vært hos legen for å sjekke hcg, skal neste gang på mandag. Får heldigvis god oppfølging nå, siden vi var så uheldige sist.



Utrolig deilig å høre at det har gått bra med deg:Heartred Håper jeg opplever det samme. Gratulerer så mye :Heartred

Tusen takk:) Bare hyggelig å kunne komme med solskinnshistorie sånn sett:) Vi vet riktignok ikke om dette går veien før etter morkakeprøve men det er det helt andre grunner til at jeg skal ha så konklusjonen er uansett at man fint kan ha «mensen» og være gravid og at det faktisk går bra:) Krysser fingrene masse for at alt går bra med spiren din:D
 
Tusen takk:) Bare hyggelig å kunne komme med solskinnshistorie sånn sett:) Vi vet riktignok ikke om dette går veien før etter morkakeprøve men det er det helt andre grunner til at jeg skal ha så konklusjonen er uansett at man fint kan ha «mensen» og være gravid og at det faktisk går bra:) Krysser fingrene masse for at alt går bra med spiren din:D
Takk det samme til deg :Heartred krysser alt jeg har for oss begge.
 
Back
Topp