postitiv test i dag

Eva Tindra

Andre møte med forumet
positiv test i dag :O)

blir mamma til 2 i mars:P
første gull kom til verden 06.12.2009.....

Gratulerer så masse [:D]

Gratulerer så masse!![:)] Når er termin?

Velkommen hit [:D] Gratulere så mye med spiren [:D] 

ORIGINAL: kricam

Gratulerer så masse [:D]

Sign

Eg fekk positivt svar på test i går. For fyrste gong, etter at me har prøvd i fem år! [:)] *lykke*

Men eg er redd for å sleppa jubelen heilt laus endå. Er det ikkje veldig usikkert så tidleg? Nokon som veit kor stor sjanse det er for at frøa mine faktisk kjem til å halda seg fast i ni månader? Eg har håpa så lenge, og no er det som om det er for godt til å vera sant. Og samstundes har eg så lyst til å hoppa og jubla for underet som har skjedd! Skal eg våga...?

Gratulerer både til Eva Indra og ingiln! [:)]

Gratulerer, begge to.

Gratulerer så mye! [:D]

ORIGINAL: ingiln

Eg fekk positivt svar på test i går. For fyrste gong, etter at me har prøvd i fem år! [:)] *lykke*

Men eg er redd for å sleppa jubelen heilt laus endå. Er det ikkje veldig usikkert så tidleg? Nokon som veit kor stor sjanse det er for at frøa mine faktisk kjem til å halda seg fast i ni månader? Eg har håpa så lenge, og no er det som om det er for godt til å vera sant. Og samstundes har eg så lyst til å hoppa og jubla for underet som har skjedd! Skal eg våga...?
åååå her er litt statistikk, hentet fra Våre viktigste tråder:

5-8 uke 89,2% sjanse for at det går bra
9-12 uke 93,8% sjanse for at det går bra
13-16 uke 96,3% sjanse for at det går bra
17-20 uke 98,9% sjanse for at det går bra
21-24 uke 99,3% sjanse for at det går bra
25-28 uke 99,8% sjanse for at det går bra

Ellers må jeg si GRATULERER SÅ MYE BEGGE TO[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Og velkommen hit! Vi kommer til å bli en super gjeng.. [:)]  Og å få det til etter 5 år er jo helt fantastisk[:)]

Gratulere så mye

Gratulerer så mye! [:D]

Gledermeg88: Tusen takk for statistikk! Det var betre enn eg hadde frykta. Då er det jo sannsynleg at det går bra, jo! Du, no stig jubelen opp inni meg! [:D] Eg er faktisk gravid!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!! 

NB. Oops! Dette skulle vera som svar på gledermeg88, ikkje skrullemor. Men tusen takk, alle, for gratulasjonar!

ORIGINAL: ingiln

Gledermeg88: Tusen takk for statistikk! Det var betre enn eg hadde frykta. Då er det jo sannsynleg at det går bra, jo! Du, no stig jubelen opp inni meg! [:D] Eg er faktisk gravid!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!! 

NB. Oops! Dette skulle vera som svar på gledermeg88, ikkje skrullemor. Men tusen takk, alle, for gratulasjonar!
Hehehe, det går fint [:D] Ja jeg og ble litt mer avslappet når jeg leste det [:D] Nå må du bare nyte det og ta vare på deg selv i tiden fremover[:)][:)][:)] Og gratulerer enda engang [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse med spiren i magen!!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp