Eva Tindra
Andre møte med forumet
positiv test i dag :O)
blir mamma til 2 i mars:P
første gull kom til verden 06.12.2009.....
blir mamma til 2 i mars:P
første gull kom til verden 06.12.2009.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kricam
Gratulerer så masse [:D]
ORIGINAL: ingilnåååå her er litt statistikk, hentet fra Våre viktigste tråder:
Eg fekk positivt svar på test i går. For fyrste gong, etter at me har prøvd i fem år! [:)] *lykke*
Men eg er redd for å sleppa jubelen heilt laus endå. Er det ikkje veldig usikkert så tidleg? Nokon som veit kor stor sjanse det er for at frøa mine faktisk kjem til å halda seg fast i ni månader? Eg har håpa så lenge, og no er det som om det er for godt til å vera sant. Og samstundes har eg så lyst til å hoppa og jubla for underet som har skjedd! Skal eg våga...?

Eg er faktisk gravid!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!! 

ORIGINAL: ingilnHehehe, det går fint [:D] Ja jeg og ble litt mer avslappet når jeg leste det [:D] Nå må du bare nyte det og ta vare på deg selv i tiden fremover[:)][:)][:)] Og gratulerer enda engang [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Gledermeg88: Tusen takk for statistikk! Det var betre enn eg hadde frykta. Då er det jo sannsynleg at det går bra, jo! Du, no stig jubelen opp inni meg! [:D]Eg er faktisk gravid!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!
NB. Oops! Dette skulle vera som svar på gledermeg88, ikkje skrullemor. Men tusen takk, alle, for gratulasjonar!