Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber også om det er en ukedag julafta er på. Eneste afta som er fri er påskeafta.Du kan nok levere inn pakker/hente ut pakker hvis det er post i butikk, for der er det åpent hvis butikken er åpen. Med postbud og transport har nok fri siden det ikke er normal arbeidsdag på lørdager for dem. Hadde lille julaften vært en ukedag, hadde de nok jobbet.
Blir der før en del i år. Er feks ikke post lørdag og søndag så det er fridager uansett. 23 og 24 er ikke fridager i posten hvis det havner på ukedager. Akkurat som ingen åpne butikker julaften her i år siden det er en søndag. Jeg har jobbet julaften i posten.Unner de så veldig at lillejulafta og julafta er helgedager [emoji7]
Jeg vet godt hvordan det fungerer jeg. Vært postbud i 10 år jeg så. Derfor veldig glad at juletiden i år havna på helgedager så de fikk fri i den travle tiden som er nå. Svigermor er også postbud så.Blir der før en del i år. Er feks ikke post lørdag og søndag så det er fridager uansett. 23 og 24 er ikke fridager i posten hvis det havner på ukedager. Akkurat som ingen åpne butikker julaften her i år siden det er en søndag. Jeg har jobbet julaften i posten.