Posten

sollvi

Forelsket i forumet
Når kommer posten til dere? (ikke aviser) 

Våres kommer ca i denne tiden...

Variere alt ifra kl 1000 og utover

Her kommer den skjelden før kl 12, altfor sent spør du meg..

som regel mellom 13-14..!

ORIGINAL: Azrael

hmm.. skjønner ikke hvorfor dere klager..  skal ikke postmenn ha samme arbeidstiden som resten av folket?   
om den kommer seint eller tidlig er spørs hvor dere bor på ruta postmannen går..  venter dere på noe viktig som dere må ha med en gang så er det jo bare å ringe å si ifra..  er det så nøye da?  de fleste får jo ikke henta posten før dem kommer hjem fra jobb uansett..[:-]

Stemmer det, men etter kl.15 var vel litt sent da....

endelig har vi fått ny postmann, han kommer i 13-14 tiden.

postmannen vi hadde før gadd ikke gå runden sin hver dag, så han sammlet sammen allt posten og gikk med den annenhver dag om vi var heldig, pleide å være 2 dager i uken vi fikk den. ja er glad han ikke går denne ruten lenger.

ORIGINAL: sollvi

Når kommer posten til dere? (ikke aviser) 

Våres kommer ca i denne tiden...

Det varierer...Alt fra 13-15.30.... Alt for sien synes jeg....

12-13 tiden[;)]

mellom 12.00 og 15.00 tror jeg

ORIGINAL: Oline

Her kommer den som regel i 14-tiden.[:@]

Ikke at jeg får så mye spennende post, men synes nå det hadde vært greit å få den litt før...

akkurat det samme her.. [:D]

Her varierer det. Spørs på hvem postmann som kommer, men alt mellom 11 og 14

Har ikke peil på når den kommer her,for det er samboer som tar den med seg opp når han kommer hjem fra jobb i 17 tiden..

ORIGINAL: TrampOnline

ORIGINAL: sollvi

hmm.. skjønner ikke hvorfor dere klager..  skal ikke postmenn ha samme arbeidstiden som resten av folket?   
om den kommer seint eller tidlig er spørs hvor dere bor på ruta postmannen går..  venter dere på noe viktig som dere må ha med en gang så er det jo bare å ringe å si ifra..  er det så nøye da?  de fleste får jo ikke henta posten før dem kommer hjem fra jobb uansett..[:-]

Stemmer det, men etter kl.15 var vel litt sent da....

men dem har jo arbeidstid til 15.30..  jeg har jobbet der sjøl  og det er fy f*** meg tungt..  hadde drit vondt i både armer å bein etter 3 dager..   og x sambo jobber der nå..  inn og ut av bilen hele tiden..  bære stooore bunker med post og enda mere reklamer..  ugg.. 

Sambo jobba der før, og han elska det!

jah.. ei lita stund går vel bra..  men x sambo har jobba der i 10 år nuh..  han er utslitt..
min onkel har jobbet i posten i 30  år, ikke utslitt enda. blir vel det man er vant til. i 20år gikk han med sån trille greie, de siste 10 årene han har kjørt posten rundt.

rundt 12 [:D]

Back
Topp