Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Azrael
hmm.. skjønner ikke hvorfor dere klager.. skal ikke postmenn ha samme arbeidstiden som resten av folket?
om den kommer seint eller tidlig er spørs hvor dere bor på ruta postmannen går.. venter dere på noe viktig som dere må ha med en gang så er det jo bare å ringe å si ifra.. er det så nøye da? de fleste får jo ikke henta posten før dem kommer hjem fra jobb uansett..[:-]
ORIGINAL: sollvi
Når kommer posten til dere? (ikke aviser)
Våres kommer ca i denne tiden...
ORIGINAL: Oline
Her kommer den som regel i 14-tiden.[:@]
Ikke at jeg får så mye spennende post, men synes nå det hadde vært greit å få den litt før...
ORIGINAL: Azraelmin onkel har jobbet i posten i 30 år, ikke utslitt enda. blir vel det man er vant til. i 20år gikk han med sån trille greie, de siste 10 årene han har kjørt posten rundt.
ORIGINAL: TrampOnline
ORIGINAL: sollvi
hmm.. skjønner ikke hvorfor dere klager.. skal ikke postmenn ha samme arbeidstiden som resten av folket?
om den kommer seint eller tidlig er spørs hvor dere bor på ruta postmannen går.. venter dere på noe viktig som dere må ha med en gang så er det jo bare å ringe å si ifra.. er det så nøye da? de fleste får jo ikke henta posten før dem kommer hjem fra jobb uansett..[:-]
Stemmer det, men etter kl.15 var vel litt sent da....
men dem har jo arbeidstid til 15.30.. jeg har jobbet der sjøl og det er fy f*** meg tungt.. hadde drit vondt i både armer å bein etter 3 dager.. og x sambo jobber der nå.. inn og ut av bilen hele tiden.. bære stooore bunker med post og enda mere reklamer.. ugg..
Sambo jobba der før, og han elska det!
jah.. ei lita stund går vel bra.. men x sambo har jobba der i 10 år nuh.. han er utslitt..