Poste bilder offentligt

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Hei. Lurer på om hva dere syntes om å poste bilder av barna deres på facebook, instagram osv? Jeg har personligt vanskeligt får å gjøre det:p jeg har poste få bilder av min sønn. Å prøver å poste minst mulig da jeg ikke helt har lyst at bilder av min sønn skal ligge utpå nett før han kan bestemme det selv:p kanskje en helt idiotisk tanke men..
 
Vi har ikke lagt ut noe, verken på facebook eller instagram
 
Har lagt ut 1 bilde for å presentere han for slekta på Island. Tror jeg har lagt ut 4 bilder totalt av store bror på 2 1/2 år. Er veldig opptatt av dems personvern.
 
Lagt ut noe. Profilen min på face og instagram er lukket så ingen andre enn venner og familie som ser det.
 
Legger kun kanskje ut på lukket grupper på Facebook;)
 
Vi har posta ett bilde på facebook, og ellers har vi sendt på mail til familie langt vekke. Her poster jeg på skjult, der føler jeg det er trygt nok :)
 
Vi har ikke lagt ut noe på facebook pga personvernsinnstillinger. Men har lagt ut noen på instagram og skjult her inne;) samt snapchat :)
 
Vi har sendt bilder via snapchat og mail, men ikke facebook eller andre nettsteder. Er vel over gjennomsnittet opptatt av personvern :)
 
Mannen min har litt peiling og har lest term of use på både facebook og instagram. Han konluderte med at instagram ikke var så gale så da la vi ut der;)
 
Mannen min har litt peiling og har lest term of use på både facebook og instagram. Han konluderte med at instagram ikke var så gale så da la vi ut der;)
Åja,det er motsatt av hva jeg har hørt, men jeg er ikke så oppdatert! Vi hadde en forelesning om sosiale medier i fjor og da ble det sagt at instagram var værstingen :confused:
 
Ikke lagt ut noe bilder. Ikke skal jeg det heller.
 
Deler bare bilder med de jeg vil. Så merker hvem jeg vil dele med. Har også en egen gruppe som familien å nære venner er medlem av. Å kan følge med på hva som skjer i livet til småtten :) har tante på new zealand å sånt.
 
Har aldri lagt noe ut på facebook eller noen andre steder, sendt til de nærmeste av og til på snap men det er det eneste, jeg vet at jeg sjøl ikke hadde likt hvis det var mange baby og barne bilder ute av meg som jeg ikke hadde kontroll over :p så her går ingenting ut :p
 
Back
Topp