Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på om noen har erfaringer med dette? Har fått dette hos legen i dag og er fristende å prøve, tenke å få en hel natt søvn..... Men er jo skeptisk, selvfølgelig.
Graviditet/Amming: Fordelene ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid.
Ja, prøv om du kan finne noe om det. Hadde vært takknemlig for det Har nemlig prøvd den teen i dag, og følte det hjalp litt da, synd viss det skal være farlig også.
Jeg har ihvertfall brukt postafen, legen min sa det var helt trygt. Og da stoler jeg på han jeg.
Virka ihvertfall på meg. Men jeg prøvde selvfølgelig å bruke minst mulig.
Har jo lyst å stole på legen jeg også. Hva skal vi med leger viss vi ikke skal stole på dem?
Så du tok dem bare når du følte et behov da?? Han sa jeg skulle ta en morgen og en kveld, men det er ikke nødvendig da? Kan ta når jeg har helt behov?? Skal jobbe 50 % fremover et par uker nå, så kunne jo prøvd dem de dagene jeg skal på jobb i vert fall.
De har best effekt om du tar den jevnlig. De virker mest forebyggende.
Så jeg tok morgen og kveld jeg.
Prøvde å slutte mange ganger for å se om det ble bedre.
Etterhvert tok jeg bare en om dagen, og til slutt kutta jeg ut. Litt kvalme tåler en jo.. [;)]
Jeg stoler på nesten alt legen min sier til meg jeg!! Han er ganske så snill og tålmodig.
Ok, men jeg føler ikke meg så veldig plaget av den kvalmen egentlig. I vert fall ikke når jeg er hjemme og kan slappe av. Men er jo litt verre når jeg går i jobb da. Uff, ikke lett dette. Følte ingefær-teen hjalp ganske bra i morges. Så lurer på om jeg skal prøve ut den litt mer først. Og så får jeg se hvordan det blir med den de morgenene jeg skal på jobb. Skal heldigvis ikke på jobb før tirsdag igjen nå. På mandag skal jeg på jobbintervju.... Phu. Må vel være ærlig der.
Kan jo kanskje ta en på kvelden og en på mårran før du går på jobb.
Og ikke de dagene du ikke skal på jobb?
Ellers er det helt sikkert bedre med noe naturlig som du stoler mer på. For om du har en liten uro inni deg for at dette ikke er bra, skal du ikke gjøre det. Er kjett å ha dårlig samvittighet hver dag for noe slik. [;)]
Jeg fikk det av legen min nå men hjalp ikke. Eller jo 3 dager så var det på an igjen og gikk opp til 2 hjalp en dag så var det på an igjen [:D]
Siden de ikke virka slutta jeg på de for det er ikke vitsi å ta så lenge det ikke virka.
Men de er ikke farlige for fostere fikk jeg beskjed om, men de har ikke noe annet for det har jeg spurt om noen ganger nå siden jeg spyr enda.
Får se hvordan det går fremover. Har i vert fall hatt det forholdsvis greit i dag, bare litt trøtt nå midt på dagen, men nå får jeg lage middag til meg og Kasper. Vi har kost oss så masse i dag. Godt å være hjemme.