Postafen

bananamama

Glad i forumet
Marsboerne 2023
♡Oktoberskattene 2026♡
Noen som har erfaringer med postafen mot kvalme? Fikk de i dag, og har tatt en for flere timer siden. Meeeeen synes ikke jeg merker så stor effekt.

Jeg har tatt det i begge mine svangerskap. Til meg stoppet det en del av oppkastet, men tok ikke kvalmen og alt av oppkastet.

Veldig individuelt hvordan de virker. Her virker de best når jeg tar de to ganger om dagen. Tar jeg kun en gang om dagen er jeg små kvalm hele tiden.. Har sluppet å kaste opp denne gangen og det er deilig!!

Merket lite effekt i går, men i dag tidlig syns jeg å merke effekt. I allefall litt mindre kvalm av de voldsomme bølgene jeg har hatt de siste dagene.

Jeg har tatt de i forbindelse med reisesyke og de tar kvalmen men gjorde meg også veeeeldig trøtt, så jeg unngår de som psten. Tar heller den som heter marzine elns. Skal spørre om jeg kan fortsette med de når kvalmen kommer for fullt.

Har aldri funket på meg, men etter jeg fikk stemetil&entret jeg en ny hverdag med hyperemesis❤️ Har litt effekt av xonvea og afipran, men mest stemetil. Zofran, phenergan og postafen har ikke funket på meg

Ikke prøvd men xonvea fungerer på meg når jeg tar maks dose (4 tabletter daglig), så kan jo være noe å sjekke ut. Det tar noen dager før man merker effekten der. Håper du finner noe som hjelper ♥️

Jeg pleier å respondere godt på medisiner; men merker jeg er sjukt trøtt! Har blitt det av phenegran også. Har apifran så kan prøve de istede. Er fortsatt litt kvalm, men sjukt mye bedre enn i går!

Jeg pleier å respondere godt på medisiner; men merker jeg er sjukt trøtt! Har blitt det av phenegran også. Har apifran så kan prøve de istede. Er fortsatt litt kvalm, men sjukt mye bedre enn i går!

Så deilig du kjenner bedring- jeg blir trøtt av phenergan, men ikke av afipran❤️

Fikk Xonvea forrige svangerskap, men følte ikke det hjalp så mye. Har kastet opp til og med den dagen jeg fødte med begge.. Har blitt kvalm rundt uke 6-7 tidligere, så har litt tid igjen før det smeller. Er jo lov å håpe det ikke blir like ille denne gangen!

Back
Topp