Postafen

Fått resept på Afipran denne gangen. Det skulle visst være helt trygt for gravide. Har brukt postafen ved tidligere svangerskap da.
Husk at du ikke skal gå på denne mer enn 3-5 dager (står i vedlegget). Og les bivirkningene, så er du obs på hva som kan komme med denne. :)
 
Sniker fra Mai spirene :happy:

Jeg hadde hypermesis med mine to første. Postafen virket ikke da.

Men denne gangen, nr 3, så brukte jeg seaband første ukene med kvalem, og så måtte jeg krype til korset å starte på postafen. Kjempe redd for å få hypermesis igjen.
Med postafen innabords gikk det bra, og klarte meg virkelig ikke uten. Prøvde et par morgener uten etterhvert, men det gikk dårlig, alt kom opp igjen.
Tok 25mg morgen og kveld.
Når jeg nesten var tom for 100pakningen spurte jeg legen på fødeavdelingen da jeg var på kontroll. Hun sa at det var helt trygt å ta postafen så lenge jeg var avhengig av det, det kunne regnes som allergitabletter og betrygget meg om at det var veldig mildt og ikke skadelig.
Fikk resept på 100 til :smiley-ashamed004
Sluttet rundt uke 24/25.

Har tatt postafen med god samvittighet :D G
Lykke til og god bedring!
 
Sniker fra Mai spirene :happy:

Jeg hadde hypermesis med mine to første. Postafen virket ikke da.

Men denne gangen, nr 3, så brukte jeg seaband første ukene med kvalem, og så måtte jeg krype til korset å starte på postafen. Kjempe redd for å få hypermesis igjen.
Med postafen innabords gikk det bra, og klarte meg virkelig ikke uten. Prøvde et par morgener uten etterhvert, men det gikk dårlig, alt kom opp igjen.
Tok 25mg morgen og kveld.
Når jeg nesten var tom for 100pakningen spurte jeg legen på fødeavdelingen da jeg var på kontroll. Hun sa at det var helt trygt å ta postafen så lenge jeg var avhengig av det, det kunne regnes som allergitabletter og betrygget meg om at det var veldig mildt og ikke skadelig.
Fikk resept på 100 til :smiley-ashamed004
Sluttet rundt uke 24/25.

Har tatt postafen med god samvittighet :D G
Lykke til og god bedring!
Hurra! Dette hjalp veldig å lese :)
Da fortsetter jeg med Postafen så lenge jeg trenger det.
Tusen takk for at du deler ❤️
 
Back
Topp