Postafen

HennieL

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Dere som går på postafen, hvor ofte tar dere den? Står på pakken at det ikke skal tas mer enn 2 i døgnet, tar dere morgen og kveld da?
Fikk ikke noe veiledning på dose når jeg var hos legen i dag

Jeg har tatt morgen og kveld. Men etter hvert tok jeg bare morgen. For klarte å sove uten.
Legen min skrev at det måtte gå minst 12 timer mellom hver tablett:)

nå tar jeg bare kveld, syns det hjelper neste dag da, blir så trøtt av de om jeg tar på dagen..
Men tidligere tok jeg halv morgen og halv kveld.

Jeg har kun tatt på morgenen så varer den ut dagen hos meg. Er det en dag jeg har skikkelig til kvalme så må jeg ta to stk. Har ikke tatt på kveld. ☺️

Dere som går på postafen, hvor ofte tar dere den? Står på pakken at det ikke skal tas mer enn 2 i døgnet, tar dere morgen og kveld da?
Fikk ikke noe veiledning på dose når jeg var hos legen i dag
Jeg tok morgen og kveld. Det skjedde at jeg følte meg bedre, så gikk ned til 1. Men da ble det verre neste dag, virker det som. Så da fortsatte jeg på 2 pr døgn likevel.
Har bikket 12 uker og sluttet å ta, i alle fall kuttet kraftig ned

Jeg tok morgen og kveld. Det skjedde at jeg følte meg bedre, så gikk ned til 1. Men da ble det verre neste dag, virker det som. Så da fortsatte jeg på 2 pr døgn likevel.
Har bikket 12 uker og sluttet å ta, i alle fall kuttet kraftig ned
Takk for svar. Prostafen hadde desverre ingen annen virkning på meg enn å gjøre meg trøtt

Back
Topp