Postafen

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Noen som bruker postafen?

Jeg brukte det i de 3 første svangerskapene, og mannen kjøpte inn i dag til meg... Er såpass dårlig at jeg ikke fungerer og måtte stå over jobb i dag men så står det at man skal rådføre seg med lege før man bruker postafen som gravid. Tenkte jeg ville høre om noen bruker det nå, så det ikke har endret seg med bruken siden 2010 :angelic:

Nei, det er fortsatt første valg ved svangerskapskvalme. Brukte selv Postafen før jeg byttet til Phenergan sist svangerskap. Måtte bruke Stemetil i tillegg. Tipper jeg vil ha behov for medisiner selv etter hvert. Jeg er veldig tidlig gravid og foreløpig takler jeg småkvalmen greit, men redd den blir mye verre som sist etter hvert. Bedre å bruke kvalmestillende så du faktisk fungerer og får i deg nok næring. Håper kvalmen ikke varer så lenge.

Pakningsvedleggene og felleskatalogen er forresten veldig overforsiktige når det gjelder gravide og ammende. Gode kilder er Relis.no og Tryggmammamedisin.no. Du kan stille spørsmål selv eller søke opp medisiner.

Pakningsvedleggene og felleskatalogen er forresten veldig overforsiktige når det gjelder gravide og ammende. Gode kilder er Relis.no og Tryggmammamedisin.no. Du kan stille spørsmål selv eller søke opp medisiner.

Takk! Pleier å sjekke felleskatalogen, men ble så skeptisk når det stod bør unngås ved svangerskap,men kan tas etter avtale med lege.

Uansett, tok en pille nå i sta, håper det funker :-)

Alltid hørt med lege først. Har brukt tidligere men aldri funket på de 3 andre

Takk! Pleier å sjekke felleskatalogen, men ble så skeptisk når det stod bør unngås ved svangerskap,men kan tas etter avtale med lege.

Uansett, tok en pille nå i sta, håper det funker :)

Nesten alle medisiner står det at man bør unngå i svangerskapet på Felleskatalogen så FK er totalt ubrukelig når man er gravid. Tekstene der er skrevet av produsentene, og de vil sikre seg selv for alt det er verdt. God bedring!

Jeg bruker de, den tar de verste toppene, men fortsatt veldig kvalm uansett. Tar en morgen og kveld i samråd med lege. Men det er nesten ikke vits..

Back
Topp