Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg bruker 2 stemetil og en afipran to ganger om dagen. Også 2 stemetil til midt på dagen. Det er «kuren» sykehuset anbefaler her. De forsker mye på Hyperemesis.
I tillegg tar jeg Zofran når det ikke hjelper. Men kuren over må man ta over noen dager før man merker bedring og gå på fast da.. Her funker ingenting alene utenom zofran. Afipran ville ikke de gi på sykehuset, men den hadde uansett lite effekt. Er veldig mange som blir nedstemt av den - bare til info. Men dette er jo veldig individuelt.
Be legen èin evt konferere med vakthavende på fødeklinikken/poliklinikk gyn der du bor. De har ofte mye mer erfaring og kunnskap enn fastlegene da de ofte jobber med pasienter som er dårlig.
Jeg har brukt det. Ble ikke merkbart trøtt(ere), men jeg har narkolepsi og tar (i samråd med behandlende nevrolog spesialist) fortsatt noen medisiner som skal dempe trøttheten.
Jeg opplevde best effekt av den om jeg tok den jevnt hver morgen..
Jeg brukte det et par dager før jeg fikk resept på Afipran. Postafen gjorde meg veldig trøtt, og jeg følte meg syk og skjelven noen timer etter å ha tatt den, så det var ikke noe særlig for min del. Men, hjalp mot kvalmrn... Afipran var 10 ganger bedre!
Jeg har brukt den i 4 uker nå. Sover 12 timer hver natt og er ikke trøtt på dagen når jeg klarer å sove så lenge, er sykemeldt. Kvalmen er det hele dagen men kaste nesten ikke opp lengre etter jeg begynte. Vil ikke gå på noen andre/eller bytte siden postafen er en av de tryggeste.