Postafen

Lane

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Dere som tar postafen mot kvalme, kjører dere bil når dere tar de? Gynekologen min sa jeg skulle være forsiktig med det pga varseltrekant. Så jeg har ikke tatt de på jobb, må kjøre bil i jobben og må kjøre en halvtime til og fra jobb. Blir ganske trøtt av de, så skjønner poenget. Men hadde vært så greit å kunne ta de på jobb :wacky: :anyone

Jeg personlig hadde ikke kjørt etter å ha tatt en tablett. Har akkurat fått resept på prostafen siden afipran ikke virker på meg. Skal ikke ta tablett før ettermiddagen for at da er samboer au hjemme og kan kjøre. :-)

Varseltrekant = Ikke kjør bil! Skjer det en ulykke får du skylda og du kan miste førerkortet og få regress av forsikringselskapet. Sjekk halveringstiden for å vite når du kan kjøre.

Ja var det jeg tenkte, da kan jeg bare ta den hjemme. Sliter med å komme meg hjem etter nattevakt fordi jeg spyr sånn om morningen, så blir sittende der etter jeg er ferdig. Får vel bare snakke med legen ang sykemelding igjen :facepalm:

Ja var det jeg tenkte, da kan jeg bare ta den hjemme. Sliter med å komme meg hjem etter nattevakt fordi jeg spyr sånn om morningen, så blir sittende der etter jeg er ferdig. Får vel bare snakke med legen ang sykemelding igjen :facepalm:
Hør om andre alternativ eventuelt? Afipran funket en periode for meg, og de er det ikke varseltrekant på

Afipran har jeg blitt svimmel av, så er litt skeptisk til de ifbm bilkjøring :confused013

Har kjørt etter å ha tatt det kvelden før, holdt på å sovne å kjøre av veien. Så det gjør jeg ikke igjen!

Samme erfaring som Ørkenrev. Tok en pille i 20-tida på kvelden, og var helt skakk i hodet kl 8 morgenen etter da jeg skulle på jobb. Måtte konsentrere meg noe helt sinnsykt, og det var skikkelig ekkelt!

Men nå var jeg ikke kjempeplaget med kvalme. Hadde jeg vært så plaget at jeg MÅTTE, så hadde jeg vel vært sykemeldt fra jobb også og dermed ikke hatt behov for å kjøre :P

Jeg kjører, men jeg er godt vant til pillene og merker ikke noe til de:)

Back
Topp