Postafen

Februargull2017

Betatt av forumet
hei. Fikk utskrevet resept på postafen i dag! Tatt en tablett for ca 2 timer siden og synes ikke det funker! Er ekstreeeemt kvalm enda! Noen som har efraring med postafen? Funker det til deg?

Tok det når jeg var gravid med nummer 3 og måtte reise på samling i forbindelse med skolen tidlig i graviditeten. Mener å huske at det funket litt. Prøvde det ikke med nummer 1 når jeg hadde hypermesis, men jeg - tipper - at det ikke hadde funket på så alvorlig kvalme. Men det siste bare tipper jeg på altså.. Men det funket ihvertfall for å ta det verste på vanlig svangerskapskvalme.

Jeg har hyperemesis og det har ikke funket for meg. Nå har jeg ikke prøvd det over en lengre periode, prøvde 4-5 dager, men opplevde ingen bedring så jeg stoppet.
Legen min sa han har hatt flere pasienter som har hatt nytte av det, så er nok veldig forskjellig fra person til person.

Det går også an å få afipran har jeg hørt

Ikke tatt det, men gynekolog sa til meg at hvis jeg skulle trenge det, anbefslte hun å ta to tabletter på kvelden. Det var reseptfri postafen, vet ikke om konsentrasjonen er den samme. Hun advarte mot at man kan bli ekstra trøtt.

Håper du blir bedre snart!

Back
Topp