Postafen?!

Valentina*

Glad i forumet
Han på apoteket sa til meg at gravide ikke kan ta dem.... Men når jeg kom til legen så var det nettop dem hun sa jeg skulle ta....
Hadde en pk hjemme fra før med postafen, men mangler pakningsvedlegget!!!

Noen som har det å kan si hva det står når det gjelder gravide????

Jeg har fått det utskrevet av gynekolog hverfall. Har ikke hatt kjempebehov for dem så har ikke hentet dem.

Du kan finne pakningsvedlegg på felleskatalogen.no

Generelt skal man jo ligge unna medisiner. Selv om de er godt utprøvd, så er det jo gjerne ikke forsket på konsekvensene.

Dette står i felleskatalogen.. Ville forholdt meg til det.,

Graviditet, amming og fertilitet:

Graviditet: Skal kun brukes under graviditet hvis det er strengt nødvendig. Behandlingen bør da vare kortest mulig, med maks. dose 50 mg.Amming: Går sannsynligvis over i morsmelk. Bør ikke brukes under amming.

Jeg har ikke turt enda. Spyr heller hver dag istedet, jeg.. :/ Tar ikke sjansen rett og slett! Går med kronisk hodepine også, men nekter for Paracet - selv om det er "trygt".

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Samme her , vil helst vente og tørr ikke å ta sjansen ved å ta tabletter ..

Fikk skrevet ut 100 stk med gynekolog så jeg kan ikke gjør annet enn å stole på henne!! jeg hadde faktisk ikke kommet meg igjennom dagen uten desse :-( tar en om morgenen etter første spye :-(

Fikk nettopp resept fra legen, men fikk bare et brett på 10 tabl. og beskjed om maks 2 for dag og bare ved behov. Har klart meg med å ta 1/2 tablett 2 gonger daglig. Blir fryktelig trøtt av den - så fungerer nesten ikkje etter at eg tar den. MEN slepp spy heile tida då :)

Back
Topp