Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kan ikke tenke meg til det når de skrives ut av lege mot svangerskapskvalme... Jeg fikk lov å ta 1-2 pr dag, men det har vært nok med 1 når kvalmen er på sitt verste.
Er nok flere leger med egne meninger. Jeg fikk disse utskrevet etter at legen min hadde snakka med sykehuset, så vil tro det er trygt å ta - alt med måte selvfølgelig. Jeg kan ta 1 og vente et par dager før jeg må ta en til.
Jeg ble bare så forbanna nå folk skal ha så mye meninger om ting!! Lett for en person med moderat kvalme å framstå slik når man ikke har hengt over bøtta. Og si at babyen dør osv går litt over kanten. Dagens utblåsning
Enig. Jeg er 12+0 i morgen og hatt postafen tilgjengelig i 2 uker i dag. Ingen blødninger eller mindre symptomer osv. Har tilogmed fått en liten babymage. Virker trygt, om man selvfølgelig bare tar det når der absolutt trengs.
Jeg fikk først afipran da, men det funka ikke i det hele tatt...
Jeg tar en halv morgen og kveld, gjort det i 2 dager nå. Klarer ikke fungere i hverdagen med jobb og en 2-åring med denne kvalmen så da tar jeg disse. Ble anbefalt av legen som mente det var helt trygt. Hun hadde selv brukt det i alle hennes 3 graviditeter så stoler på henne