Postafen

Oljeænke85

Flørter med forumet
E det skummelt å ta det hver dag? Va te lægen nættopp og fikk anbefalt det, men æ e så skeptisk te ail m

M=medisina når main går gravid

Visst legen har anbefalt det, så kan det vel ikke være så farlig, men jeg ville ikke brukt det om ikke det var helt krise. Altså, som en siste utvei:)

vet ikke hva det er jeg :p

På pakningsvedlegget står det: Du skal ikke bruke postafen dersom du er gravid, hvis det ikke er helt nødvendig... Æ bli usikker æ, må jo ta det hver dag hvis æ ska klar å jobb!

Postafen brukes mot reisesyke står det. Forebygge og lindrer kvalme og brekninger ved å dempe følsomheten i labyrinten i det indre øret

På pakningsvedlegget står det: Du skal ikke bruke postafen dersom du er gravid, hvis det ikke er helt nødvendig... Æ bli usikker æ, må jo ta det hver dag hvis æ ska klar å jobb!
Regner med at jeg også får beskjed om å ta postafen. Skal til legen på torsdag. JEG velger å stole på at legen kan dette, og ikke anbefaler noe som er farlig. Men det betyr ikke at jeg skal knaske de som drops, men ha de som en siste utvei. Dette må du nesten kjenne på selv.. Og er du veldig usikker,så lar du vær å ta de:)

Ja æ rækne me legen vet ka ho snakke om :)

Armband? Funke det da? Har du prøvd?

eneste er jo det at det står at man ikke skal kjøre bil når man tar postafen,for det kan gjøre deg trøttere. det er jeg skeptisk til :/

Såpass ja... æ kjøre jo over 2 mil når æ ska te jobb :/ Lægen sykmeldt mæ 100prosent ut uka hær. Min første sykmelding nånn gang faktisk, æ e ekstremt sjeldent bort fra jobb.Likevæl ga sjefen min dårlig samvittighet for at æ e gravid... Va itj nå my god bedring dær næi...

I tillegg fær gubben offshore i dag, så no bli æ hem alein (oljeenke) i 14 daga... Flaks for hain hehe
Balle på sæ problema no ja :(

Kjøp deg ehller en flaske med flytende galvison... Hjelper mot akkuratt det samme :) Og den kan du ta hver gang du trenger og opp til flere ganger daglig :) Helt trygg for oss gravide :)

ingefær ;)

Har prøvd ingefær, men det stoppe itj kvalmen...

postafen har en bivirkning som kan øke melkeproduksjonen, eller eventuelt lage melk. hos menn også faktisk.. hehe..
jeg brukte de på slutten av min amme periode for å prøve å få opp produksjonen min :)
men håper de tar vekk kvalmen din!

Back
Topp