Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kastet opp hver dag under hele svangerskapet (er nå i uke 11), men kjenner at Postafen hjelper. Da kan jeg klare meg gjennom dagen noen lunde.
Er dette veldig skadelig for fosteret? Tenk i forhold til å ikke beholde maten osv...
ener ikke, men dette står i felleskatalogen:
Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Fordelene ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid. Overgang i morsmelk: Utskilles i morsmelk. Preparatet bør ikke brukes under amming.
har egentlig ikke peiling,men du har vel snakket med lege går jeg ut fra?!
jeg kjøpte disse reisesyketablettene da vi skulle reise med båt til lofoten,men fikk beskjed på legevakten(ringte for å høre om jeg kunne ta dem) at jeg ikke burde ta dem da de gikk over i morsmelken.jeg ammer enda.
En i nærmeste fam er gravid. Hun skulle med båt, og blir fort sjøsyk. Hun ringte lege for å sjekke, og fikk beskjed om at reisesyketabletter ikke bør tas under graviditet.
Men snakk med din fastlege....
Eg kastar opp ein del og vart sjukmeld no.
Legen meinte det var bedre å vera sjukmeld enn å ta postafen før å klare å gå på jobb.
Kan ta postafen dersom det blir så gale at eg ikkje får i meg verken mat el drikke sa ho.
Har klart meg uten enda, men måtte ta i mine 2 tidlegare svangerskap.