Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du dei kvar dag, eller berre når det blei veldig gale?Det hjalp meg i forrigje svangerskap. Ble ganske trøtt av de da, men det var det verdt for min del![]()
Tok du dei kvar dag, eller berre når det blei veldig gale?
Tusen takk for svarJeg tok det hver dag i de periodene det var som verst. Husker ikke hvor mange piller jeg tok, men tror det var to stykker om dagen. Når kvalmen var på det aller verste så stoppet det ikke spyinga desverre, men merka likevel at det hjalp.
Du har sikkert prøvd masse andre ting, men jeg vil bare nevne det likevel. Ingerfær-te hjalp meg også mot kvalme sist. Den tok det ikke vekk, men minsket kvalmefølelsen litt. Kan være verdt å prøve![]()
Begynte å bli småkvalm i helga, å skikkelig gale i dag, så har ikkje fått prøvd så masse endå. Må prøva ingefær og Tusen takk for svarBegynte å bli småkvalm i helga, å skikkelig gale i dag, så har ikkje fått prøvd så masse endå. Må prøva ingefær og
![]()

Åh, slitandePrøvd postafen med alle mine pga hyperemesis ,men uten hell. Jeg sov å spydde.. ble veldig sløv av de,men ikke alle som blir trøtt/sløv av de. Håper de virker på deg![]()
Ja, håpar og dei kan hjelpa meg litt i kvardagen Ønske ikkje ta noko eg heller, men eg trur eg er eit svakt menneskeTar ingen ting denne gangenTør ikke, da det har gått galt før. Selv om de sier det skal være trygt da
![]()

Helt ekstremt dårlig på å være kvalm jeg også! Bare klager og syter! Synes synd på samboer innimellom, men han har lært at det beste er å bare la meg være i fredØnske ikkje ta noko eg heller, men eg trur eg er eit svakt menneskeTaklar dårlig å vera kvalm
![]()
Jeg har vært sykemeldt helt siden positiv test, så jeg får slappet av og sovet lenge om morgenen. Det hjelper veldig Har også tatt hver dag en lengere periode nå. Har vært sykemeldt 5 uker og begynte å jobbe idag. Idag derimot måtte jeg ta afipran fordi jeg blir så trøtt av postafen at jeg tør ikke kjøre bil. Og jeg må jo kjøre til/fra jobb.