Seeki
Glad i forumet
Eg har tatt postafen 1/2 tbl to gongar no. Det funker veldig bra på meg! Har fått beholde det lille eg har fått ned. Er fortsatt kvalm, men ikkje i same grad som før eg tok det. For etter å ha leie i 4 dagar med konstant spyiing. (Og det lille eg fekk ned, kom direkte opp igjen), så var eg berre nødt til å prøve dette.
Eg har lest endel på nett og det er ymse tilbakemeldingar å få. Nokre seier at det er trygt å bruke dette, mens somme seier at det er direkte farlig for fosteret.
Tenkte eg skulle ringe legevakt på mandag å høyre. Eventuelt å få resept på Afipran. Om det er bedre? Nokren her som har erfaring? Eg er som alle andre berre nødt til å fungere nokenlunde i kvardagen
Eg har lest endel på nett og det er ymse tilbakemeldingar å få. Nokre seier at det er trygt å bruke dette, mens somme seier at det er direkte farlig for fosteret.
Tenkte eg skulle ringe legevakt på mandag å høyre. Eventuelt å få resept på Afipran. Om det er bedre? Nokren her som har erfaring? Eg er som alle andre berre nødt til å fungere nokenlunde i kvardagen
Eg hadde denne forferdelige kvalmen og spyinga i forrige svangerskap også. Brukte minimalt av postafen, men det gjekk hardt utover både mann og lille jenta. For eg klarte ikkje å fungere på fleire veker. Så det er meininga at man skal bruke postafen, kun dersom man trenger å fungere ein dag el to? Hm..