Post svangerskaps pupper *insp*

de sægger

Mine forandret seg ikke, de var like flate etter to svangerskap og amming. Jeg har fylt på 300g i hver og har ikke noe mer enn 75b i bh størrelse etterpå.

Litt mindre fyll og litt slappere, men de duger[:)]
Synes de ser greie ut i bikini og bh så da er det greit liksom.

ORIGINAL: MammaTilToSmå

ORIGINAL: *miss think alot*

De er litt mer slappe.[&:] Men bruker sånn "kyllingfile" Silikon innlegg i bh'n så da er jeg litt mer fornøyd.[:)] Men kunne ønske de var hakket større.

Hvor kjøper du det? Kunne tenkt meg å hatt noe slikt sånn at jeg kanskje kan finne en vanlig bh som passer. Må kjøpe mine på victoriassecret og det blir dyrt så har bare 1-2 bh'er jeg kan bruke. Kjøper extreme pushup. kjøper jeg pushup på vanlige butikker blir jeg helt flat[:(]

Tror de har noe sånn på lindex. Så de også hadde på sportman i forbindelse med triump sin side.[:)] Jeg ga 200,- for mine.[:)]

De er litt mer slappe.[&:] Men bruker sånn "kyllingfile" Silikon innlegg i bh'n så da er jeg litt mer fornøyd.[:)] Men kunne ønske de var hakket større.

Hvor kjøper du det? Kunne tenkt meg å hatt noe slikt sånn at jeg kanskje kan finne en vanlig bh som passer. Må kjøpe mine på victoriassecret og det blir dyrt så har bare 1-2 bh'er jeg kan bruke. Kjøper extreme pushup. kjøper jeg pushup på vanlige butikker blir jeg helt flat[:(]

Tror de har noe sånn på lindex. Så de også hadde på sportman i forbindelse med triump sin side.[:)] Jeg ga 200,- for mine.[:)]

De har de på Lindex ja[:)]

ORIGINAL: Vugge

De hadde. Var der jeg kjøpte mine første. Har lett over alt på HM uten å finne de igjen. Så her selger de ikke lenger.[:'(]
Har de på hennes og mauritz også.. Mener de kostet rundt 59 kroner..

Back
Topp