Post svangerskaps pupper *insp*

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Ja, hvordan er dine post-svangerskaps-amme-bryster!?[8D][:D]

Jeg blir litt inspirert av silikon tråden, [:)] og alle som sier at brystene ble stygge etter at de fikk barn.. jeg har hatt ett svangerskap, dog uten amming, men mine pupper er som før de, har ikke behov for å rette på dem, noen flere!? [:)] [:)] (og jeg har alltid sagt at jeg er villig til å operere om brystene mine blir "stygge" etterhvert, det er ikke det det står på)

Mine henger mer enn før, og så har den ene blitt større enn den andre [:'(]
Jeg amma da. Skal fikse på de en eller annen gang.

Hahahaha!

Nei, her er de langt ifra like faste og fine som før. De er rett og slett grusomme! Men mannen liker dem, så sånn sett gjør det ingenting. Men for min egen del så skal jeg iallefall løfte dem og fylle dem litt en gang i framtiden når lommenboken tillater det.

De henger litt men ikke noe jeg sliter med...Noen dager hater jeg de,andre dager er jeg kjempefornøyd...=)

Dem har blitt litt mindre ..
Ikke stor forandring, dem er finere nå enn før sv.skapet [:)]

Jeg hater puppene mine og resten av kroppen min etter jeg fikk nathaniel. Har DE sægge puppa og en ekkel fleskepølse kropp! Vil fikse på alt lissom..

ORIGINAL: MalinDalin

Jeg hater puppene mine og resten av kroppen min etter jeg fikk nathaniel. Har DE sægge puppa og en ekkel fleskepølse kropp! Vil fikse på alt lissom..

uffda, kan ikke være så galt da.. [&:]

Etter førstemann var de så og si likedan som før, men etter andre ungen så har de blitt smååå og stygge[:'(] Amma førstemann til han var 6 mnd, og jenta til hun var 6 uker.

ORIGINAL: SleepingBeauty

jo, desverre er det det... Bor i bikini land lissom med de fine strendene. I fjor var jeg på stranda noen ganger og det KUN for at jeg fikk besøk. Får vondt i magen av å tenke på å vise meg sjøl i bikini. Æsj!

ORIGINAL: SleepingBeauty

jo, desverre er det det... Bor i bikini land lissom med de fine strendene. I fjor var jeg på stranda noen ganger og det KUN for at jeg fikk besøk. Får vondt i magen av å tenke på å vise meg sjøl i bikini. Æsj!

[;)] Jeg var inne på victoriasecret i går og der var det MANGE varianter av (faktisk fint) badetøy som man kan skjule f.eks mage eller rumpe, eller pushe hengepupper, du bør jo absolutt sjekke dette da, kjedelig å bo i sydenland og ikke kan benytte seg av godene! [:)]

Etter nummer en ble de bittelitt mindre en tidligere, men allikevel helt greie. Vet fortsatt ikke hvordan de blir når jeg er ferdig med å amme nummer to for å si det slik. Blir det for gæli så kjøper jeg nye når jeg er ferdig med å få barn[:)]

mine har ammet så langt i 5,5 år og holder fortsatt koken, så de kan absolutt jobben, men FY de er stygge å se på[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] aaaaaaaaaltfor store og grusomme[:'(][:'(][:'(]
men siden jeg var 13 år har jeg vært fast bestemt på at når jeg er ferdig med barn skal de opereres (også pga ryggslitasje), så snart, snaaaaaaart[:D][:D][:D][:D] Regner med jeg er ferdig å amme om 1 års tid.

Sånn bortsett fra at de er tigerstripete og henger litt mere, så er det ikke så ille... Hadde gansek greie pupper før svangerskap og amming.. Men jeg ammer enda, vi får se hva som skjer når jeg er ferdig med det[;)]

hadde ikke gjort meg noe å gjort noe med dem nei... di henger og dingler... ikke vil jeg vise meg i bikini heller[&:]

men jeg vet ikke om jeg tør å operere dem...

Ikke no spesiellt forskjell. Bare at jeg blei veldig tynn, og dermed mindre pupper. Ingen heng. Ikke noe forskjell i kroppen heller.
Litt mer umuskuløs mage.. men ikke veldig mye. Pytt pytt. Veldig likt før egentlig. Vi får se etter tredje omgang.,.. om detta blir kroken på kista[:-][8D]

Jeg kommer ikke til å "rette" på de med litt slappere og "tommere" har dem blitt. [:-] Vel, akkurat nå har jeg en slapp og en full siden jeg bare ammer på ett bryst. Ser ut som en skakk kamel... [&:]

de er helt som før..

De er litt mer slappe.[&:] Men bruker sånn "kyllingfile" Silikon innlegg i bh'n så da er jeg litt mer fornøyd.[:)] Men kunne ønske de var hakket større.

Jeg ammet ikke, men puppene fikk virkelig gjennomgå da jeg var gravid.

Begynte svangerskapet med 80F, og endte på 80J (og da melka kom var de ENORME). Så regner med at det gjorde sitt. De ble aldri hva de en gang var, endte på en 80G etter svangerskapet.

Regner med å få dekke reduksjon etter dette svangerskapet.

ORIGINAL: *miss think alot*

De er litt mer slappe.[&:] Men bruker sånn "kyllingfile" Silikon innlegg i bh'n så da er jeg litt mer fornøyd.[:)] Men kunne ønske de var hakket større.

Hvor kjøper du det? Kunne tenkt meg å hatt noe slikt sånn at jeg kanskje kan finne en vanlig bh som passer. Må kjøpe mine på victoriassecret og det blir dyrt så har bare 1-2 bh'er jeg kan bruke. Kjøper extreme pushup. kjøper jeg pushup på vanlige butikker blir jeg helt flat[:(]

Back
Topp