kosemor
Glad i forumet
Fikk brev her om dagen, siden jeg har hvert sykmeldt i 6 mnd om dialogmøte 2 for evt muligheten for å ut i arbeid igjen.. Tenkte jeg skulle pratet med legen på fredag om det, siden det er et uaktuelt tema her nå med veldig høyt BT. Men idag så ringte de faktisk selv ifra NAV å lurte på om jeg var enig i å droppe møtet, siden arb. Giver jeg har hatt hadde sagt at de trodde det ikke var poeng.. Fortalte henne i tlf at jeg nesten ble innlagt i går pga veldig høyt BT og fortalte at jeg burde ta det mest mulig med ro.. Hun var helt enig, men lurte på om hun kunne ringe legen å få det bekreftet selv om hun trodde meg.. Jeg så Ok og det var i orden.. Siden engasjement mitt har gått ut akk og jeg ikke har søkt nytt fordi jeg viste hvordan dette kom til å enda så søkte jeg ikke på nytt, både for å spare meg og arb. Giver for unødvendig jobb og slit . Iforbindelse med dette var jeg usikker på om videre sykemeldinger skulle gå innom arb. Giver, så hun sjekket for meg innen 15 min.. Skulle bare levere sykemeldinger som gjort tidligere og alle penger er nå i orden til permisjon er ferdig.. NAV her er kjent for å være flinke og kjappe med behandlingstider ifølge NAV hovedkontoret
Deilig å slippe å bruke energi på dette nå når BT er så høyt og formen ikke er på topp..
Tusen takk NAV søndre land
Deilig å slippe å bruke energi på dette nå når BT er så høyt og formen ikke er på topp..
Tusen takk NAV søndre land