Positivitetstråden

Kvalmen er tilbake men helgen var kjempebra! Mammasamvittigheten er betydelig bedre etter MYE kvalitetstid med de to nydelige barna mine :Heartblue:Heartpink

Jeg har sovet så godt i det siste, og i dag skal jeg ta i et tak å få ryddet her hjemme:happy: mye smårot og tull som ligger rundt.

Vi har fått og satt sammen vogna i dag. Utrolig koselig følelse og glede. Samboeren mente at jeg hadde en "glødende" utstråling ❤️

Vi har fått og satt sammen vogna i dag. Utrolig koselig følelse og glede. Samboeren mente at jeg hadde en "glødende" utstråling ❤️
Så gøy! Hva endte dere opp med? Jeg klør i fingrene etter å kikke på barnevogn!!:)

Jeg er så redd for fødselen, men i natt drømte jeg at vannet gikk og fødselen gikk kjempefint [emoji3] Har vært kjempegodt humør hele morgenen, selv om jeg våknet kl.05:30 [emoji23]

Så gøy! Hva endte dere opp med? Jeg klør i fingrene etter å kikke på barnevogn!!:)
Vi kjøpte Britax smile 2 :) så først på den Go next, men så var den smile 2 minst like fin, samt litt mindre :) genialt system for å legge den sammen. Veldig enkelt :)

Fikk høre hjertelyden i dag :Heartred er 14 uker i mårå og var på tidlig ultralyd i uke 8. Så kjekt å høre at alt gikk fint :happy:

Kvalmen er borte, og det er ikke like varmt ute lengre! :D

Vært hos jordmor og hun var veldig søt og flink. Fant hjertelyd på lille :D

Vi kjøpte Britax smile 2 :) så først på den Go next, men så var den smile 2 minst like fin, samt litt mindre :) genialt system for å legge den sammen. Veldig enkelt :)
Den har vi til 1. mann. Veldig fornøyd med den =)

Jeg er flink nå. Spiser havregryn med melk. Før i dag har jeg spist to knekkebrød og en skyr

Så mye spiste jeg ikke på en hel dag forrige uke :D

Jeg har klart å spise en hel porsjon med middag to dager denne uken [emoji16]. Har ikke klart det siden jeg ble gravid [emoji23]

Jeg spiser og spiser [emoji3] Fantastisk å ha matlysten tilbake. Spiste 2 porsjoner på restaurant i går. Servitøren nølte og lurte på om jeg var sikker på om jeg ville ha begge deler [emoji23] P.s. Jeg spiste opp alt [emoji3]

Egg og bacon. Tror det blir bra.

Back
Topp