Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh, så deilig med en fornøyd pode i barnehagen Er jo så godt når de blir glade når vi henter, gjør litt ekstra godt detJeg hentet min fantastiske lille sønn etter sin andre dag i bhg i dag, første dag uten meg tilstede i noen timer. Han vinket frenetisk i alle retninger da jeg løftet ham opp, sååå klar for å bli med mamman sin hjem. <3
Hadde vært litt kjipt hvis han ikke ville bli med ja! I hvert fall så tidlig, skjønner det når de blir husvarme altså, at de kanskje ikke er ferdige med å leke.Ååååh, så deilig med en fornøyd pode i barnehagen Er jo så godt når de blir glade når vi henter, gjør litt ekstra godt det
Søvn har såååå mye å si - sov godtGlad for at jeg har kommet meg i seng i rett tid så langt denne uka...
Så koselig Gleder de seg? Mine er helt i ekstase over å få en liten baby i hus - og det gleder jo mammahjertet å seFortalte nyheten til ungene i dag. Letta å takknemlig for at henmelighetsskremmeriene er over!
De ble glade, men ble litt forfjamsa med det samme. Det gikk ikke helt opp for dem. Men når minstemann skjønte at nå skulle han få bli storebror å ikke lenger være minst så ble han helt i 100.... Han ville vite alt, hvilket kjønn, navn, hvor gammel kommer han til å være når han blir storebror å sånn. Han ville til å med være med på UL. Men vi får se hvordan det passer inn. Det er hvertfall deilig å slippe å lyve mer om en glede så stor at man eksploderer inni seg når man må holde igjen. Sånn følte jeg det hvertfall. Minstemann har munndiare så nå kommer nok hele slekta og bygda med til å få vite det, men akkurat nå er jeg bare glad for det.Så koselig Gleder de seg? Mine er helt i ekstase over å få en liten baby i hus - og det gleder jo mammahjertet å se
Første dag uten kvalme MÅ feires - det hørtes helt magisk ut måtte det vare leeeeeengeFørste dag uten noe særlig kvalme, hurra
Hørtes ut som en helt grei jobbtur det gitt - kos deg masse på tur er supert når arbeidsplassen også tenker på det sosialeSkal til Danmark med jobben i morgen
Ja, vi betaler det selv, men gleder meg så! Blir superkoselig! God start på å snart begynne å jobbe igjen <3Hørtes ut som en helt grei jobbtur det gitt - kos deg masse på tur er supert når arbeidsplassen også tenker på det sosiale