Positive ting å si om kollegaer!

cathrine1983

Første møte med forumet
Hei!Da begynner jo snart julebordssesongen og i den forbindelse skal vi på et ark skrive ned et positivt ord om hver kollega. Jeg har bare gode kollegaer som jeg liker kjempe godt. Men allikevel syntes jeg dette er vanskelig for vil jo gjerne bruke andre ord enn snill og grei osv. Noen som kan hjelpe meg her til bra ord å skrive om gode kollegaer? Noen er det jo vanskeligere å skrive noe om da for jobber knapt med enkelte så lurer veldig på hva jeg kan skrive om de. Uff, hater sånne oppgaver jeg:p Håper noen kan hjelpe med å bidre med noen eksempler her;-)
 
Kreativ, omsorgsfull, sprudlende, morsom, smilende, blid, gledesspreder, energibombe...
 
Her blei eg samboer og forelder ilag med ein kollega, så trur kanskje eg hadde hatt for mykje godt å sei... ;)

Ellers slenger eg meg på dei over her... :)
 
glimt i øyet, omsorgsfull, sjarmerende, god humor, sterk, behagelig, harmonisk, omgjengelig, lett å like, utstråling+++ :)
 
Hvordan i all verden skal vi her inne kunne beskrive dine kollegaer som vi ikke kjenner??? Da blir det jo hvertfall upersonlig!

Tenk i gjennom hvordan de oppfører seg, handler og løser oppgaver på jobben. Så skriver du ned adjektiver ift dette. Feks inkluderende, kreativ...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan i all verden skal vi her inne kunne beskrive dine kollegaer som vi ikke kjenner??? Da blir det jo hvertfall upersonlig!

Tenk i gjennom hvordan de oppfører seg, handler og løser oppgaver på jobben. Så skriver du ned adjektiver ift dette. Feks inkluderende, kreativ...


Sent from my iPhone using BV Forum


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hun spurte om eksempler istedet for snill og grei. Hun finner vel ut selv hba som passer :)
 
Humoristisk, omsorgsfull, vittig, sprek, morgenfrisk, friskus, sjarmerende, intelligent, smart, positiv, lystig, løsningsorientert, effektiv.
 
Back
Topp