Positive tester og mensen? Kjemisk, exu?

Bkno0131972

Flørter med forumet
Har fått positive graviditetstester siden lørdag, de har økt litt i fargen men ikke så mye som jeg hadde forventet ved IKM. I går begynte jeg å blø litt på kvelden, i dag har det økt litt mer. Som en mens, bare med mindre blødning enn jeg har normalt de første dagene av mens. Har også hatt typiske menssmerter/kramper, kanskje litt mindre enn normalt bare.

Tok en test nå i kveld etter en hel dag med blødning, og synes den er sterkere i fargen enn den har vært de siste dagene.

Forventer jo at dette er kjemisk og ingen håp, men dere som har erfaring med kjemisk eller exu, hvordan utartet det seg? Når ble testene svakere og hvor mye/lenge var blødningen? Er det evt noen det har gått bra med som vil dele sine historier?

Forrige positive test endte i SA i uke 8, da var blødningene helt ekstreme. Så jeg går med redsel for å plutselig styrtblø nå også hele tiden så dette her er slitsomt :bag:

Skjønner jeg må til lege også om ikke testene blir negative snart, men ønsker bare å høre andres erfaringer i mellomtiden.
 
Back
Topp