Positive tester hver dag, negativ digital test

Tjohoo123

Flørter med forumet
Hei,

jeg har testet daglig siden 7 dpo og hatt forholdsvis tydelige positive tester. Brukt både clearblue og litt forskjellige strimler. I dag er det 3 dager etter ikm og jeg bestemte meg for å teste med digital clearblue på morningen. Den var negativ til min store skuffelse. Hadde en spontanabort for nå snart 3 mnd siden og vet ikke om det kan være falsk positiv pga det eller om det ikke stiger hcg og er en liten spontanabort igjen. Noen som har opplevd det samme?
 
Sikker på det ikke er skyggestreker?

Jeg tror ikke det. Har ikke tatt bilde av alle testene men her er det 2 som er tatt med noen dager mellomrom. clearblue testen er eldst.
 

Vedlegg

  • 78F353BE-DC71-41F9-8D9F-1C6A3893BB58.jpeg
    78F353BE-DC71-41F9-8D9F-1C6A3893BB58.jpeg
    7,9 KB · Visninger: 472
  • 5B060BEA-9434-42A3-BCB9-619B46AF8C0C.jpeg
    5B060BEA-9434-42A3-BCB9-619B46AF8C0C.jpeg
    10,2 KB · Visninger: 471
Hei. Jeg vil ut ifra testene dine si at enten er dette skygger, eller så har du kanskje hatt en kjemisk?:wideyed: Jeg hadde sånne svake skygger i første PP, litt sterkere streker enn dine da, men de ble ikke sterkere og mensen kom en dag før IKM. Håper du får positiv test fort, og at spiren klamrer seg fast :) Sender deg masse babystøv!
 
Ville heller ikke sagt at Cb’en er positiv. De er kjent for slike skygger uten graviditet. Og den andre ser også litt rar ut, som om testen var defekt. Har du testet med en strimmel i dag?
 
Ville heller ikke sagt at Cb’en er positiv. De er kjent for slike skygger uten graviditet. Og den andre ser også litt rar ut, som om testen var defekt. Har du testet med en strimmel i dag?

tok denne nå. Vel og merke ikke første urinen i dag så er nok noe utvannet. Opplever også en god del eggløsningsslim lignende i dag. Det har ikke jeg opplevd tidligere dagene.
 

Vedlegg

  • BC8D2C84-A51A-4FEE-A781-BE2BA4BE6EB9.jpeg
    BC8D2C84-A51A-4FEE-A781-BE2BA4BE6EB9.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 436
Jeg vil si du enten er kortere på vei en du tror og det var for tidlig for digital eller så opplever du en kjemisk.. jeg testet positivt 9 dpo, digital 11 dpo, hadde svake streker hver dag og skulle teste med digital igjen 16 dpo da var den negativ! Men hadde fortsatt svake streker på strimler. Begynte å blø samme kveld.
 
tok denne nå. Vel og merke ikke første urinen i dag så er nok noe utvannet. Opplever også en god del eggløsningsslim lignende i dag. Det har ikke jeg opplevd tidligere dagene.
Ser at det er «noe» på testen. Men vanskelig å si om det er en skygge eller noe annet. Uansett skulle nok testen ha økt i styrke fra i går til i dag, dessverre. Og for å få positiv på digital må du nok ha mye tydeligere streker enn disse her er. Du må nok smøre deg med tålmodighet. Enten har de plutselig økt i styrke i morgen, eller så har du mest sannsynlig hatt en kjemisk/ feilaktige tester.
 
Den første CB anser jeg som negativ, og rfsuen i samme post ser egentlig bare defekt ut (delt strek..??).
Den andre rfsuen ser jeg en skygge på, men vanskelig å si om det bare er skygge.. hvis du har slim nå, kan det jo være du har eggløsning..? prøv en eggløsningstest?
 
Den første CB anser jeg som negativ, og rfsuen i samme post ser egentlig bare defekt ut (delt strek..??).
Den andre rfsuen ser jeg en skygge på, men vanskelig å si om det bare er skygge.. hvis du har slim nå, kan det jo være du har eggløsning..? prøv en eggløsningstest?
Tatt eggløsningstest og den viste eggløsning 15 og 16 november. Ikke noe positivt utslag siden
 
Tatt eggløsningstest og den viste eggløsning 15 og 16 november. Ikke noe positivt utslag siden

Eggløsningen trenger ikke å ha skjedd selv om testen tilsa det, da. Kan være kroppen prøver på nytt igjen..
ELLER det kan være noe helt annet, ikke lett å si &:/
 
Ikke lett å si hva som skjer gitt. Jeg fikk positiv CB digital 10dpo og hadde da svak strek på tidligtest strimler, så testene må nødvendigvis ikke være noe sterkere enn dette for at den skal vise Gravid 1-2. Den digitale er jo ganske følsom. Syns også det er litt vanskelig å se om strekene er rosa eller grå, men ville nok prøvd noen andre tester. MakeSure er bra.

Kanskje EL har forskjøvet seg litt? Håper på positive tester veldig snart ♥️
 
Last edited:
Minner om ein PP eg hadde, fikk svaaaakt utslag, men ingenting meir skjedde. IKM kom og gikk, testane var negative.
Konkluderte med at det var skjedd ei befruktning, men at det stoppa opp tidlig. Fikk mensen 5-6dagar seinare enn forventa, å i noko større omfang.

Det positive var at neste PP vart det full klaff:happy:
 
Back
Topp