Positive tester etter kjemisk?

Snehvit90

Andre møte med forumet
Hei på dere,

Håper på noe råd eller innspill som jeg kan tygge på inntil jeg har fått medisinsk avklaring, fordi jeg tenker og stresser en del nå.

11 dpo fikk jeg skygge på strimmel (første vedlagte bilde), negativ CB digital 25 mlu

12 dpo positiv digital ultra early 6 mlu, tom for strimler

13 dpo får jeg en kraftig blødning som varer i 2 dager med litt koaguler og litt kramper i ryggen. Denne var mer kraftig enn vanlig mensen for meg men varte mye kortere.

Nå i går, 4 dager etter blødningen startet så tok jeg ny strimmeltest, den var mye sterkere 4 dager etter blødningen enn den var dagen før dette skjedde.. i dag er den like sterk eller sterkere.

Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før hcg går ned? Jeg syns det er rart at den er såpass tydelig i og med at nivået før blødningen ikke kan ha vært spesielt stort.

Legger ved test 2 dager før blødningen og de to jeg tok i går og i dag..

Jeg stresser litt (mye) for at jeg nå har drukket (en god del) vin i helgen og er egentlig livredd for at jeg enda likevel er gravid og har skadet fosteret..

Vedlegg

• IMG_5297.jpeg
    IMG_5297.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 86
  • IMG_5358.jpeg
    IMG_5358.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 81
Hei på dere,

Håper på noe råd eller innspill som jeg kan tygge på inntil jeg har fått medisinsk avklaring, fordi jeg tenker og stresser en del nå.

11 dpo fikk jeg skygge på strimmel (første vedlagte bilde), negativ CB digital 25 mlu

12 dpo positiv digital ultra early 6 mlu, tom for strimler

13 dpo får jeg en kraftig blødning som varer i 2 dager med litt koaguler og litt kramper i ryggen. Denne var mer kraftig enn vanlig mensen for meg men varte mye kortere.

Nå i går, 4 dager etter blødningen startet så tok jeg ny strimmeltest, den var mye sterkere 4 dager etter blødningen enn den var dagen før dette skjedde.. i dag er den like sterk eller sterkere.

Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før hcg går ned? Jeg syns det er rart at den er såpass tydelig i og med at nivået før blødningen ikke kan ha vært spesielt stort.

Legger ved test 2 dager før blødningen og de to jeg tok i går og i dag..

Jeg stresser litt (mye) for at jeg nå har drukket (en god del) vin i helgen og er egentlig livredd for at jeg enda likevel er gravid og har skadet fosteret..
Dette skjedde med en venninne, og da konkluderte legen med at hun sannsynligvis var gravid med tvillinger til å begynne med. Hun har én 2åring nå, så alt gikk fint :love017

Du kan ta det ganske md ro . Vi er mange som er unnfanget med alkohol . Bare la være å drikke alkohol nå . Fortsett og teste og se stigning , testen er positiv . Blødning er ikke uvanlig heller . Kjemisk kommer oftest rundt IKM eller før uke 5 som vanlig mens , men kan også oppleves sterkere . Mine kjemiske var positive i 2-5 dager for så å bli blenda igjen , men da var mensen der også som vanlig blødning .

jeg mistet kjemisk og fikk sterk strek, så svak strek og så sterk strek igjen. Så mistet jeg.
Så og vurdere utifra strimmel fikk jeg beskjed fra legen er fy fy. Du kan ta hcg blodprøve hos legen for å sjekke om du har fin stigning ❤️
husk alle tester er ulike mtp fargestoff, og hcg varierer utifra urinen. Dette kan også fort gå bra ❤️ lykke til!

Selv med blødninger kan det gå bra, ta tester videre å se, enda mer nøyaktig pekepinn får du ved å måle hcg med 2 dagers mellomrom.

Vinen du drakk i helgen har ingenting å si :Heartred

Spørsmål, hvordan vet man at man har hatt kjemisk?
For jeg lurer på om jeg faktisk var gravid og mista i mars i fjord, fikk posetiv test den ene dagen, så negativ test og kraftig smerter og liten blødning 2 dager etter... kan det ha vært falsk positiv og så bare mensen som var en uke forsinka... får ikke tanken ut av systemet mitt...

Spørsmål, hvordan vet man at man har hatt kjemisk?
For jeg lurer på om jeg faktisk var gravid og mista i mars i fjord, fikk posetiv test den ene dagen, så negativ test og kraftig smerter og liten blødning 2 dager etter... kan det ha vært falsk positiv og så bare mensen som var en uke forsinka... får ikke tanken ut av systemet mitt...
Spør hvor sterk den streken var, har du bilde? Men ja det høres veldig ut som en kjemisk ..❤️

Back
Topp