Positive tester, er de for svake?

Mommylife

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Hei!

Fikk positiv test 10 dpo, veldig veldig svak. Har testet hver dag siden. Synes dessverre ikke at testene er blitt såå mye sterkere de to siste dagene. Dog er den mye sterkere enn den første jeg tok. Noen med erfaring som vil hjelpe meg å tyde litt? Det jeg er redd for er at HCG ikke stiger nok. Vet jo veldig godt at man ikke burde bruke tester til å sjekke det men det er så vanskelig å la vær :-p

Legger ved bilde. Øverste test er fra morgen 10 dpo. Deretter en test fra kveld 10 dpo. En fra morgen 11 dpo og en fra i dag 12 dpo.

Vedlegg

• 22F1D023-519B-4502-AED8-7A11EA8FE8FD.jpeg
    22F1D023-519B-4502-AED8-7A11EA8FE8FD.jpeg
    966,3 KB · Visninger: 150
Streken er jo i hvert fall ikke blitt svakere heller :) husk at man har lite hcg i kroppen så tidlig, og selv om den dobles etter et par dager er det fortsatt forholdsvis lite. Mine ble først tydelig sterkere fra 13 dpo. Og veldig sterk 15 dpo på kvelden.
Så jeg tror nok dette kommer til å gå veldig fint :)

Last edited:
Syns de ser bra ut jeg :)

Absolutt ingen grunn til bekymring Fin stigning enn så lenge. Det går sakte i starten, det fikk jeg også erfare.

Tusen takk for svar alle sammen ☺️ Dere er gode å ha! Nå tror jeg jammen det blir testfri i morgen også skal jeg klinke til med en digital på julaften

Back
Topp