positive tanker:-)

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Husk at det er veldig viktig med positive tanker dere:-). Lille nurk i mage merker tidlig når mor ikke har det bra. Jeg kan feks ikke lese disse triste trådene,for da begynner jeg å kjøre hue mitt. Jeg kan ikke gå å tenke på at jeg mistet denne gangen også. Man må ha trua på at det også kan gå bra :-) :Heartbigred

Helt enig med deg. :) Jeg leser heller ikke disse negative trådene. Veldig då av de i alle fall.

Jeg tenker positive tanker hver dag. Og den mest positive jeg tenker hver dag er at jeg gleder meg til å fortelle de barna jeg allerede har, at de skal bli storesøstre. :)

er veldig viktig at vi holder oss positive så lenge som mulig <3
jeg kan virke irriterende positive i de negative innleggene. men det er bare fordi jeg vet at man ikke skal ta sorgene på forskudd...

Helt enig med deg. :) Jeg leser heller ikke disse negative trådene. Veldig då av de i alle fall.

Jeg tenker positive tanker hver dag. Og den mest positive jeg tenker hver dag er at jeg gleder meg til å fortelle de barna jeg allerede har, at de skal bli storesøstre. :)

Jeg gleder meg heller over alt som skjer med kroppen og nyter at jeg ikke er høygravid i sommervarmen. Og gleder meg til neste sommer....for da er nurkene såpass store at de kan taes med rundt omkring. Også gleder jeg meg til å si det til datteren min når hun kommer hjem fra gran Canaria 28.juli ,for da er jeg ca 12 uker. (Tror hun har skjønt det allerede)

Enig :D Kroppen er fantastisk. Tenker ofte på hva som skjer inni der akkurat nå... Når hjerte begynner å slår osv. Er helt fantastisk!

Er så enig. Er veldig trist for de som går gjennom en SA, men bli litt trist og redd selv når jeg leser de innleggene. Så nå prøver jeg å unngå de. Jeg har vært gjennom en MA tidligere, nå prøver jeg å tenke positiv og overbevise meg selv at denne gangen går det bra :)

Jeg leser dem hver gang og ønsker dem lykke til. Syns det blir følelsesløst og direkte slemt å ignorere dem bare fordi jeg selv ikke vil tenke det verste. Tenk om det var meg som mistet og jeg skrev det her for å lufte tankene men ingen svarte meg fordi de ikke ville lese innlegget. Det er ikke sikkert man vil snakke med folk man kjenner da. Nei huff...

Jeg leser dem hver gang og ønsker dem lykke til. Syns det blir følelsesløst og direkte slemt å ignorere dem bare fordi jeg selv ikke vil tenke det verste. Tenk om det var meg som mistet og jeg skrev det her for å lufte tankene men ingen svarte meg fordi de ikke ville lese innlegget. Det er ikke sikkert man vil snakke med folk man kjenner da. Nei huff...

Det er faktisk ikke følelsesløst (sier ikke at dere ikke skal lese trådene). Nå har jeg selv mistet tre ganger på rad (to ganger uke 12 og en uke 8) og da fikk jeg luftet tankene mine godt på underforumet-vi som har mistet. Jeg skriver bare hvorfor jeg ikke kan se på disse trådene, for jeg har vært ganske langt nede de gangene jeg mistet ...... og det er for å lufte tankene mine :-) Når jeg gikk gravid med datteren min for ti år siden,var jeg med i februar2007. Da var det aldri snakk om å teste 10 ganger etter positiv test,eller TUL for andre enn de med komplikasjon graviditet. Nå er vi blitt litt hysteriske, istedenfor å nyte tiden :-) Og igjen, dette er meg som lufter mine tanker :greet025

Back
Topp