Positive tanker!

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Nå er mannen min så lei å høre om denne ukeindikatoren jeg tok i går og sa rett og slett nå er du nødt til å ta det med ro! Det sto gravid der, du har ikke blødd, du er gravid så værsåsnill slutt å snakk om det! Og jeg bare, jammen det skulle stå 2-3 uker :p Da tok mannen opp Google og viste meg alle de som hadde fått 1-2 når de egentlig var 2-3 og alt var bra, de bare hadde ikke nok HCG til at den slo ut på 2-3. Og at egget bare festet seg noen dager senere el var.

Så nå er jeg på positive tanker siden :p Alt er bra, jeg er gravid og må bare vente til UL 22.april for å tro noe annet. Jeg som vanligvis aldri klager eller er usikker på noe..

Greier dere å la vær å bekymre dere over hver minste ting?
 
Hei. Er ikke stort bedre her ;) tørr ikke ta cb uke indikator enda, er livredd for den viser ikke gravid. Har gode tegn på graviditet, men alle tegn som kan ligne på att tr kan komme gir tanken på att det kan gå galt. Men prøver å tenke positivt og slappe av :) selv om det ikke er like enkelt bestandig :)
 
Nei, jeg bekymrer meg over alt, hehe. Samboeren min sier jeg må la være, men er ikke lett :p
 
Huff, det skal ikke være lett :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Bekymrer meg også veldig.. dagene går med til ca 50% bekymring og 50% glede :p Blir godt å komme seg til ultralyd for å få en bekreftelse på at alt er bra :)
 
Bekymrer meg også veldig.. dagene går med til ca 50% bekymring og 50% glede :p Blir godt å komme seg til ultralyd for å få en bekreftelse på at alt er bra :)
Ja, det skal bli deilig. Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe en CB uke til å ta om noen dager, men vet ikke helt om jeg tør


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, det skal bli deilig. Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe en CB uke til å ta om noen dager, men vet ikke helt om jeg tør


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Fant ut hvor mye hcg man må ha for å få de forskjellige ukene :)
1-2 uker: over 30 hcg
2-3 uker: over 200 hgc
3 + uker: over 2000 hcg

Kan som sagt hende at du var akkurat på grensen :) Jeg tror du får 2-3 på en ny :)
 
Fant ut hvor mye hcg man må ha for å få de forskjellige ukene :)
1-2 uker: over 30 hcg
2-3 uker: over 200 hgc
3 + uker: over 2000 hcg

Kan som sagt hende at du var akkurat på grensen :) Jeg tror du får 2-3 på en ny :)
Men da er det hvertfall HCG der! Tror jeg må kjøpe en ny...


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Her er en fin oversikt ang hcg stigningen;)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    121,9 KB · Visninger: 11
Må jo muntre opp hverandre:D Syns den forklarer litt og gjør så ikke jeg får så panikk..Spes i starten da jeg syns testene forandret seg lite for hver dag..Da var den der god å se på;)
 
Må jo muntre opp hverandre:D Syns den forklarer litt og gjør så ikke jeg får så panikk..Spes i starten da jeg syns testene forandret seg lite for hver dag..Da var den der god å se på;)
Ja, den var fin :) Man vet jo innerst inne at HCG kan variere fryktelig mye men man tenker alltid det værste :p det eneste man vil er jo at spira skal holde seg fast :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, den var fin :) Man vet jo innerst inne at HCG kan variere fryktelig mye men man tenker alltid det værste :p det eneste man vil er jo at spira skal holde seg fast :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Ja d er sant, men om du ser på den listen der så kan du trygt ta d helt m ro:)Spiren din klorer seg fast den og den skal være der helt til des;):D
 
Ja d er sant, men om du ser på den listen der så kan du trygt ta d helt m ro:)Spiren din klorer seg fast den og den skal være der helt til des;):D
Ja, jeg kan jo igrunn det :) jeg ble veldig rolig inni meg etter den :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Alt er nok i skjønneste orden med magespira di :)
Du er gravid!!!! :) :) :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Alt er nok i skjønneste orden med magespira di :)
Du er gravid!!!! :) :) :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Ja, jeg er jo det :) her er det egentlig bare snakk om at spira festa seg etter EL så skjønner ikke hva jeg stressa med :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Back
Topp