Positive symptomer/endringer pga graviditet

Gabella

Forelsket i forumet
Augustbarna 2021
Først vil jeg bare si at ja vi er vel alle glade for at vi sitter her gravide. Ellers hadde vi kanskje ikke valgt å oppsøke dette forumet:p

Men nå som vi begynner å komme nærmere mål er det jo naturlig at svangerskapet begynner å tære litt på. Tung i kroppen og andre følgeplager.

Så hva er noe av det mest positive/det du setter mest pris på om dagen? :Heartred
 
Jeg har faktisk fått sinnsykt myk hud dette svangerskapet. Altså nesten som babyhud. Syns nesten det er deilig å sitte og stryke på meg selv:hilarious:

Pluss at jeg sliter mindre med kviser enn jeg pleier:love2
 
Fin tråd! Jeg har renere hud enn jeg noen gang har hatt og syns det er veldig deilig å ikke tenke på uren hud :)
 
Takknemlig for at tredje trimester så langt har vært det beste! Det hadde vært kjipt om det skulle vært verre enn andre trimester.
 
Jeg liker gravidmagen! Prøver alltid å skjule magen litt pga litt overvekt + form etter tidligere graviditeter, men nå er jo magen så fin! Resten av meg ser slankere ut, Hehe.
Er også deilig å slippe mens og jeg liker puppene mine som er blitt store :p
 
Jeg har fått flere føflekker i svangerskapet. Jeg synes det er veldig pent og er fornøyd med det. Holder selvfølgelig øye med de, men de ser bra ut for øyeblikket :)
 
Jeg er for første gang i livet fornøyd med magen min :Heartred
 
Er sykemeldt og får leve slik jeg alltid har villet! Få lønn hver måned uten å jobbe! :hilarious:
 
Får fortgang i «oppussingen» (maling av vegger, nytt gulv osv) av enkelte rom i leiligheten :D Liker å få ting fint og på plass. Og så har jeg et mer avslappet forhold til kroppen min. Elsker gravidmagen:Heartred
 
Ren og fin hud og veldig tykt hår :D Er nok også mer avslappet til kroppen min og inntak av mengden mat :)
Synes magen min er fin og trives i klær som viser den fram :love017
 
Ren og fin hud! Håret mitt blir ikke fett lenger heller.
 
Back
Topp