Positive sideeffekter?

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Noen som får positive sideeffekter av svangerskap? Tenker da både tidligere og nåværende. Og mener ikke sånn som større pupper og mer skinnende hår :p

Da jeg gikk gravid med mini forsvant allergien min mot støv og pelsdyr, og den er ikke kommet tilbake, så vil jo virkelig si at det er et stort pluss! Og jeg tror ikke det var at jeg bare "vokste" den av meg i en alder av 27 :hilarious:

Jeg blir også mindre plaget med atopisk hud og hodebunnspsoriasis, så klør mindre og mindre sår, men fortsatt veldig tørr hud.

Synes det er fascinerende å høre hvis noen har lignende erfaring!
 
Jeg har ikke slitt så mye med pollenallergi ved mine to svangerskap. Endte også opp med mye tykkere hår etter forrige svangerskap enn hva jeg hadde før jeg ble gravid:)
 
Etter årevis med migrene og på det verste levde jeg med anfall 3-5 dager i uken.
Fikk påvist 4 forskjellige migrenetyper. Ingenting hadde effekt. Gått i mange år med botox injeksjoner og det har hjolpet meg masse. Men etter jeg ble gravid har jeg ikke hatt migrene og den kroniske hodepinen er også borte.
Ingen medisiner har vært nødvendig.
Dette er magisk! Håper virkelig det varer ❤
 
Psoriasisen min er helt vekke. Fortsatt tørr hud, men sårene er vekke. Den forsvant i forrige svangerskap også, men blusset opp mellom svangerskapene :)
 
Jeg har hatt problemer med vekt og kosthold, atypisk bulemi til overspising, spising for å håndtere følelser osv. Siden jeg var tenåring. Men vipps, 3-4 uker inn i svangerskapet så forsvant alt, og det jeg sitter igjen med er ønsket om å spise kvalitets og korrekt næringsrik mat..
 
Back
Topp