Skal starte med fryseforsøk nå. Men sliter med å kjenne på en pessimisme, og kjenner på at jeg ‘vet’ det blir å gå galt før jeg har begynt. Leser mange jobber lenge for å bli gravid med IVF. Noen som kan dele gode positive opplevelser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også var helt overbevist om at det ikke kom til å gå og slet mye med de samme tankene i forkant. Mitt første innsett var fryseforsøk og jeg var helt sikker på at det ikke hadde gått. Jeg gråt hele lørdagen, 4 dager etter innsettet, fordi jeg følte på en sånn håpløshet over situasjonen, negativ test og ja... Søndagen tok jeg den siste testen jeg hadde, bare for å bruke dem opp, og jammen var den ikke positiv... Jeg er 16 uker gravid nå
Det jeg trøstet meg med i forkant av IVF behandlingen var at utfallet blir som det blir uavhengig av om jeg har troen eller ikke. Og det stemte jo i aller høyeste grad for oss.
Masse lykke til med fryseforsøket ditt!!
Ja dem ønsker å tjene penger, men dem er dønn ærlige og hvis dem tror dem ikke kan hjelpe da dem ønsker at folk skal oppleve gode resultatIkke prøvd ivf selv men tenker det hadde ikke blitt stor bussines om folk ikke ble gravide på dette. Samt mange tilbyr pakke med tre for billigere enn tre enkle ganger det hadde de ikke gjort om alle trenge tre ganger da hadde de satt opp flere forsøk i pakkene. Private klinikker ønsker å tjene penger og tjener mer om du tar tre pakke og ikke bruker alle tre for du blir gravid
Ja dem ønsker å tjene penger, men dem er dønn ærlige og hvis dem tror dem ikke kan hjelpe da dem ønsker at folk skal oppleve gode resultat
Ja det klarer depåstod ikke de klarer å hjelpe alle men de klarer å hjelpe mange mot drømmen tross alt